m
Aktualno

Mednarodni dan marketinga

Evropsko marketinško združenje je 27. maj razglasilo za Mednarodni dan marketinga. Dan je namenjen promociji marketinga, krepitvi njegove vrednosti v poslu in družbi ter spodbujanju ponosa.

Predsednik Evropskega marketinškega združenja (EMC) Ralf Strauss je razvoj marketinga po svetu opisal kot impresivno potovanje z mnogimi spremembami in dodal, da je pomen marketinških strokovnjakov vse večji.

Rojstvo Philipa Kotlerja

27. maj so za praznik marketinške skupnosti izbrali, ker se je na ta dan leta 1931 v Chicagu rodil Philip Kotler, ameriški profesor, priznani marketinški praktik in teoretik, ki je napisal več kot 80 knjig in močno vplival na razvoj marketinga po vsem svetu.

EMC bo letos prvič podelil tudi nagrado za zasluge na področju marketinga, ki jo bo prejel prav on.

Praznuje tudi Društvo za marketing Slovenije

Praznovanju dneva marketinga se kot član EMC pridružuje tudi Društvo za marketing Slovenije, saj je to odlična priložnost za ozaveščanje strokovne in širše javnosti o pomenu marketinga, razumevanja njegovega vpliva na razvoj družbe in ustvarjanje vrednosti za različne deležnike ter vpliva na gospodarsko rast. Mednarodni dan marketinga bodo praznovali na osrednjem marketinškem dogodku leta, Slovenski marketinški konferenci, ki bo poteka 30. in 31. maja v Portorožu. Na dogodku bodo odličnost strokovnjakov v stroki proslavili tudi z že sedmo razglasitvijo nagrad.

»Marketinška funkcija je danes še kako živa, marketingaši pa veljajo za multidisciplinarne strokovnjake, ki so vse bolj agilni, inovativni in odlično pripravljeni. Marketing ostaja ključna funkcija v sodobnem poslovnem okolju, saj zelo dobro pozna in razume potrebe trga, kar mu omogoča, da lahko uspešno ustvarja vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto,« je v popotnici Mednarodnemu dnevu marketinga dejala Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije (DMS).

 

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji