Meta omogoča več nadzora nad postavitvijo oglasa
Metine platforme se odločno utrjujejo kot prostor za oglaševanje, s tem ko predstavljajo izboljšane možnosti nadzora postavitve oglasa. Izboljšave so osnovane z namenom, da povečajo zaupanje oglaševalcev in jim zagotovijo večjo vidnost znamke.
Ena od posodobitev je natančnejša metoda prepoznavanja ustreznega okolja za znamko za objave na Instagramu. UI-sistem za prepoznavanje primernosti okolja za znamko bodo vpeljali v Metin sistem verifikacije oglasov.
Takšni inovativni premiki bodo samo še okrepili zaupanje oglaševalcev, ki so se z verifikacijo prej srečali pri objavah na Facebooku, zdaj pa bodo tudi del Instagrama. Govori se tudi, da bi se v sistem verifikacije vključilo tudi novo platformo Threads, ampak to naj bi bil podvig za prihodnost, saj se za zdaj podjetje osredotoča na širjenje števila uporabnikov.
Meta se širi tudi na jezikovnem področju in postaja bolj vključujoča, s tem ko v svoj sistem dodaja arabščino, kitajščino, francoščino in portugalščino.
Nove priložnosti za oglaševanje se ponujajo tudi na Metini platformi Reels (na Instagramu), ki je trenutno v testni fazi za nov filter za nadzorovanje ravni občutljivosti vsebine oglasa. S tem bi oglaševalcem lahko zagotovili, da so njihovi oglasi prikazani na primernih mestih. Odlična priložnost za oglaševalce, ki želijo s svojo znamko prodreti tudi svet kratkih videovsebin.
Če vas zanima več o družbenih omrežjih in njihovih novostih, se nam lahko pridružite na dogodku Dan_d, dnevu družbenih omrežij, ki ga Marketing magazin organizira marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Na lanskem Dnevu_d se je Eva Škedelj iz Httpoola posvetila novostim družbe Meta v 2023: od reelsov, kreatorjev, nakupovanja do metavesolja.