meta
Aktualno

Meta v ZDA vzpostavila plačljivo verzijo Facebooka in Instagrama

Meta je na Facebooku in Instagramu vzpostavila naročniško storitev, ki bo uporabnikom omogočala plačilo verifikacije (poznano kot modro kljukico), podobno kot ima Twitter.

Storitev bo stala okoli 12 evrov na mesec na spletu in 15 evrov na iOS-u ali Androidu (ki sta v lasti Googla). Uporabniki bodo pri tem uporabili osebno izkaznico, s katero bodo potrdili svoj račun, nato pa bodo imeli ob svojem imenu prikazano modro kljukico.

Twitter, Snapchat in Telegram imajo podobne plačljive naročniške storitve. Twitter Blue je bil javnosti predstavljen novembra, in sicer tik po tem, ko je Elon Musk kupil omrežje. Modro kljukico, ki so jo prej imele javne osebnosti in uradni profili, imajo po novem vsi, ki  plačajo naročniško storitev Twitter Blue. Takoj po tem je prišlo do porasta ljudi, ki so posnemali blagovne znamke in znane osebnosti, zato so to storitev začasno ustavili in nekaj tednov pozneje ponovno vzpostavili.

Marketinški strokovnjaki ugotavljajo, da je do porasta tovrstnih možnosti pri lastnikih družbenih omrežij prišlo predvsem zaradi upada prodaje oglaševanja in so se tako odločili za diverzifikacijo prihodkov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji