Miti in resnice o delu upravljavca družbenih omrežij
Čeprav ne gre za tako zelo nov poklic, marsikdo še vedno ne razume – ali pa noče razumeti – dela upravljavca družbenih omrežij.
»Plačan/a si za to, da si cele dneve na Facebooku?«
Delovno mesto upravljavca družbenih omrežij še pred desetletjem praktično ni obstajalo. Gre seveda za del relativno nove, a hitro rastoče panoge. Tudi zato je mogoče zelo natančno napovedati nadaljnje premike v panogi, kar od upravljavca družbenih omrežij zahteva sposobnost (hitrega) prilagajanja.
Ne moremo pa mimo dejstva, da o tem poklicu še vedno veljajo številne zmote, ki jih nemalokrat lahko slišite celo na lastnem delovnem mestu. Saj veste: »Cele dneve ždiš na Facebooku in si še plačan/a za to? To je res kul!« Saj ne, da ni kul, ampak z delom pride še marsikaj drugega. Upravljavec družbenih omrežij res »ždi« na Facebooku, Twitterju, Tiktoku, Instagramu, Pinterestu in YouTubu. A ne le to. Kaj konkretno dela posameznik, se seveda razlikuje od podjetja do podjetja. V vsakem primeru pa je odgovoren upravljavec družbenih omrežij odgovoren za vse aktivnosti na družbenih omrežjih podjetja, ne le za brskanje po časovnicah.
Gre za strateško delo
Ko brskate po vaših časovnicah in zasledite objave blagovnih znamk, te tam niso naključno. Neka fotografija je ob točno tem času objavljena z razlogom. Tudi zapis ob fotografiji ni tam »na pamet«. Upravljavec družbenih omrežij mora biti pozoren na trenutne trende in dogajanje v podjetju ter mora na podlagi prej omenjenega zasnovati koledar objav. Za vsako objavo je strategija in naloga upravljavca družbenih omrežij, da sodeluje pri snovanju te strategije.
Pomemben del pomoči strankam
Danes zelo malo ali pa vsaj precej manj telefoniramo v podjetje, natančneje v njihov oddelek za pomoč strankam. Večina ljudi stik z njimi najprej naveže preko družbenih omrežij. Upravljavci družbenih omrežij morajo zato poleg objavljanja zanimivih vsebin odgovarjati na vprašanja strank, ki jih dobijo v zasebna sporočila in med komentarje. Za številne nepričakovan del posla, vendar se je tudi na to treba navaditi.
Ste glas blagovne znamke
Upravljavci družbenih omrežij so prvi ali pa vsaj eden od prvih stikov s kupcem, novinarjem oziroma vsakim, ki pride v stik z znamko. To pomeni, da se morajo dobro zavedati vsega, kar napišejo in kako to napišejo. Pozoren je treba biti na ton in slovnico in pri tem ni veliko prostora za napake. Ena napaka lahko uniči celotno objavo, zato dodatna previdnost ni odveč.
Vsi vas bodo prosili za nasvet
V pisarni boste postali glavni vir nasvetov za družbena omrežja. Marsikoga vse od vodstva podjetja do sodelavcev bodo zanimala mnenja o družbenih omrežjih in bodo želeli vaš pogled, saj najbolj razumete stranke.
vir: Career Queen
Tudi o delu upravljavca družbenih omrežij bo govora na prihajajočem Dnevu_D, kjer bomo 24. marca v Lutkovnem gledališču v Ljubljani gostili številne domače in tuje strokovnjake. Želite spremljati novice s področja družbenih omrežij? Prijavite se lahko tukaj.