z
Aktualno

Mladi kreativki navdušili z idejo »0.0. pir prešrja«

Zmagovalki natečaja Mladi kreativci 2023 sta Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency s kreativno rešitvijo »0.0 pir prešrja«. Za nagrado se bosta udeležili mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions.

Drugo mesto sta osvojila Maruša Jug in Tim Rebol iz agencije Herman & partnerji z idejo »Nepopularnice«, tretje mesto pa Benjamin Hrkić in Tim Luznar iz agencije Bold.group s projektom »People vs Heine 0.0«.

Tekmovanje, ki ga vsako leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica pred Slovenskim oglaševalskim festivalom, so tudi letos izpeljali po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«, saj so imeli tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev zgolj 24 ur časa. Tokratna izvedba tekmovanja je potekala pod okriljem sponzorja blagovne znamke Heineken Slovenija.

Ste tudi vi pod pritiskom sovrstnikov, če pijete brezalkoholno pivo?

Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency sta za MM povedali, da je bil tekmovalni dan za njiju pravi vrtiljak. Začeli sta ga odlično razpoloženi, a tekmovalci so prejeli precej zahtevno nalogo. »Morali smo ustvariti kreativno rešitev, s katero bi spremenili prepričanje tistih Slovencev, ki mislijo, da brezalkoholno pivo ni 'pravo pivo', s poudarkom na slovenskem potrošniku ter generacijama Z in Y.«

Mladi kreativki sta se najprej lotili raziskave in v pestrem dopoldnevu prišli do zanimivih uvidov in začetnih idej, ki ki sta jih pozneje kanalizirali v eno pravo. »Vedeli sva, da s svojim delom ne želiva le spremeniti mnenja tistih, ki menijo, da brezalkoholno pivo ni pravo pivo, temveč tudi opolnomočiti tiste, ki v družbi ob svoji izbiri doživljajo pritisk in jih spodbuditi, da ga ‘po-ownajo’ ter ponosno izstopajo s svojo izbiro. Tako se je rodila ideja za kampanjo »0.0 pir prešrja«, v kateri najprej s pomočjo ambasadorjev vplivnežev na družbenih omrežjih nagovorimo obe ciljni skupini in ljudi spodbudimo, da z nami delijo svoj pir prešr, ki so ga doživeli, ko so v družbi namesto alkoholnega piva izbrali 0.0. Ti ljudje nato zaživijo na pločevnikah Heineken 0.0 in služijo kot močan simbol ‘ownanjapir prešrja, zaradi svoje svežine pa tudi preplavijo družbena omrežja. Kampanja se zaključi z udarnim 0.0 FESTOM – prvim 0.0 koncertom v Sloveniji,« razložita zmagovalki.

Pogumno in samozavestno na Kanske leve

Nalogo sta oddali okoli 3. ure zjutraj in kljub temu, da nobena ni pričakovala zmage zaradi resnično močne konkurence, sta bili z oddanim zadovoljni in prepričani v svojo idejo. »Podelitev je bila napeta do zadnjega trenutka in mislim, da sva obe za trenutek ostali brez besed, ko so najino idejo razglasili za zmagovalno. Cannes je takšna stvar, ki jo imaš na svojem seznamu želja in potihem upaš, da ti jo bo uspelo odkljukati do 30. leta. Tja odhajava pogumno in samozavestno, kar pa ni težko, ko ti veter v krila daje tako dobra ekipa, kot je DROM agency.«

z

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji