kreativki
Aktualno

Mladi kreativki pripravljeni na »svetovno kreativnost na steroidih«

Sara Grmek in Lara Oset iz Agencije 101 sta s kreativno idejo »Vsak korak odšteje« prepričali žirijo in osvojili zmago na natečaju Mladi kreativci 2023.

Kot pravita, je bil brief Zavarovalnice Triglav zelo širok, na kratko pa je bil njegov cilj spremeniti navade mladih v (vsaj) eni od štirih kategorij: spodbujanje gibanja, prehranjevanje z zdravo in lokalno pridelano hrano, posluževanje trajnostne mobilnosti in omejevanje potrošništva. »Svojo idejo sva razvili preko uvida, da se nove navade oblikujejo skozi postopno učenje in ponavljanje določenega vedenja. Večja možnost, da se bo nova navada ustalila, pa je, če je nagrajena neposredno po dejanju. Prav tako sva pri rešitvi upoštevali tudi dejstvo, da 60 odstotkov mladih (nezdravo) hrano raje naroči na dom, kot da bi si zdrav obrok pripravili doma,« pravita.

Njuna ideja je preprosta – nagraditi korake mladih s popusti na zdravo hrano: »Zavarovalnica Triglav mladim ponudi inovativno rešitev Triglaw, znotraj aplikacije Wolt, ki jo mladi tako ali tako že uporabljajo. Vsakodnevni koraki so na Triglawu ključ do lokalno pridelane zdrave hrane, ki jo na trajnostni način in v trajnostni embalaži dostavi Wolt. Kampanjo pa sva podpisali s sloganom 'Vsak korak odšteje',« sta povedali za MM. Z rešitvijo sta tako »ubili tri muhe na en korak«, saj sta zdravo, lokalno pridelano hrano, ki je dostavljena s kolesom in v trajnostni embalaži, vpeljali kot nagrado za novo navado – gibanje.

Zmagovalki menita, da je žirijo verjetno najbolj prepričala izčiščenost ideje, ki je »obkljukala« glavni cilj briefa in bila hkrati zelo uporabna. Junija bosta za nagrado odpotovali na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, kjer se že veselita, da bosta »videli, začutili in zavohali svetovno kreativnost na steroidih«. Tam se bosta udeležili tekmovanja Mladi levi (Young Lions) v skupini digitalnih rešitev. Kot pravita, jima bo v navdih tudi uspeh Lucije Lepšina in Klemna Vodopivca, ki sta pred dvema letoma v Cannesu celo zmagala.

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji