h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Najboljše prakse slovenskih zlatih nagrajencev Effie Slovenija 2023 na Effie dnevu

Na Effie dnevu bodo poleg treh predavanj priznanih mednarodnih in slovenskih govorcev, slovenske zmagovalce Effie nagrad 2023 povprašali, kako so oblikovali marketinške aktivnosti, da so uskladili marketinško strategijo s poslovno strategijo podjetja. Razkrili bodo, kako so združili vlogo nosilca vsebin blagovne znamke z vlogo pripravljavca in nosilca komunikacijske strategije. Pojasnili bodo tudi, kje sta se ti dve vlogi prepletli, kako so podjetja sama izvajala določene aktivnosti ter kje je bila vpletena glavna komunikacijska agencija.

Neustavljiva (marketinška) privlačnost Novaka Djokovića

O tem, ali je javna podoba Novaka Djokovica, enega od najboljših tenisačev na svetu, naključje ali plod skrbno načrtovane komunikacijske strategije, bo na SEMPL-u spregovoril Nebojša Mandrapa, član ekipe Novaka Djokovica za odnose z javnostmi, sicer pa izjemen strokovnjak za osebno znamčenje. Obiskovalci bodo imeli priložnost spoznati ključne elemente kriznega upravljanja in napore, potrebne za ohranjanje in krepitev Djokoviceve javne podobe v najzahtevnejših trenutkih njegove kariere.

Nebojša Mandrap

Mobilni operater bob praznuje 13 let

Novembra bo minilo 13 let, odkar je na slovenski trg mobilne telefonije in interneta stopil novinec bob. Že od začetka je bil drugačen od svojih konkurentov, saj je uporabnikom obljubil, da nikoli ne bo zvišal cene svojih storitev. To obljubo drži še danes. Še več, namesto nenehnega višanja stroškov raje nenehno bogati svojo ponudbo z večjimi količinami enot in hitrejšim prenosom podatkov.

bob

Samsung in Telekom Slovenije podprla Združenje Europa Donna Slovenija

Samsung in Telekom Slovenije sta Združenju Europa Donna Slovenija v podporo aktivnostim za ozaveščanje o raku dojk predala donacijo v višini 10.000 evrov. V imenu Samsunga je donacijo predsednici združenja Tanji Španić predal vodja programa mobilne telefonije za Slovenijo Bernard Purkart, v imenu Telekoma Slovenije pa Boštjan Škufca Zaveršek, podpredsednik uprave Telekoma Slovenije.

Španić

GO! 2025: Martinovanja, brezmejni glasbeni maraton in še marsikaj ...

Evropska prestolnica kulture v Novi Gorici in Gorici z aktualnim dogajanjem povezuje tradicijo s sodobnostjo in prihodnostjo. Do prvega vrhunca, uradne otvoritve 8. februarja prihodnje leto, je še sto dni, pripravljalni dogodki pa so že v polnem teku. V prvi polovici novembra v obeh mestih pripravljajo bogato dogajanje za vse generacije in okuse. Na dogodkih, kjer se bodo prepletali tradicija, kulinarika, umetnost in znanost, bodo prišli na svoj račun tako ljubitelji množičnih dogodkov kot tudi umetniško dovršenih izkušenj.

GO! 2025

Ikeina raziskava razkriva: 67 % slovenskih otrok ponoči išče tolažbo pri starših

Nedavne ugotovitve globalnega poročila IKEA Play Report 2024 poudarjajo pomen igre pri razvoju otrok in kažejo, da kar 90 % otrok poroča, da so srečnejši, kadar se igrajo, večina staršev pa se zaveda izjemnega pomena igre za dobro počutje otrok. Obenem je raziskava, ki jo je podjetje IKEA izvedlo v Jugovzhodni Evropi, pokazala, da ima 77 % otrok v Sloveniji svojo sobo, vendar jih 67 % včasih ponoči poišče tolažbo v postelji svojih staršev. To je lahko znak potrebe po zagotavljanju občutka varnosti in zaščite. »Ker se zavedamo ključne vloge igre in spanja, smo predstavili kolekcijo Skogsduva, namenjeno ustvarjanju okolja in izdelkov, ki podpirajo oboje. Kolekcija, ki so jo navdihnili čarobni švedski gozd in njegove živali, obsega več kot 20 izobraževalnih, navdihujočih in praktičnih izdelkov, zasnovanih za spodbujanje ustvarjalnosti, izražanja in socialnih interakcij,« pravijo.

 Skogsduva

Izmenjevalnica igrač navdušila ter spodbudila trajnostno ravnanje skozi igro

Mestna občina Ljubljana in Institut za krožno gospodarstvo Circular Change sta izvedla izmenjevalnico igrač, ki je privabila številne otroke in njihove starše. Igrače so dobile nove lastnike, otroci pa priložnost, da na zabaven način spoznajo, kako lahko s preprostim dejanjem prispevajo k ohranjanju okolja in kakovosti bivanja. Dogodek je izpostavil pomen trajnostnih vrednot in praktično prikazal načela krožnega gospodarstva. Ključno sporočilo je – manj potrošnje in odgovornejše ravnanje z viri. Otroci so prinesli igrače, ki jih ne potrebujejo več ali so jih prerasli, drugi pa so jih z veseljem sprejeli in jim s tem dali novo priložnost za uporabo.

Izmenjevalnica igrač

Ana Žontar Kristanc v novi kulinarični zgodbi

Kuharica in avtorica Ana Žontar Kristanc se je pridružila akciji #UživajmoSkupaj. V prepričanju, da nič ne zbližuje ljudi bolje kot dober obrok, so pri znamki Somat sprožili pobudo, v kateri poudarjajo, da je dovolj, da vas navdihne in s svojimi najdražjimi začnete svoj trenutek #Enjoytogether. Ob upoštevanju dejstva, da danes pogosto zanemarjamo pomembne stvari v življenju, Somat in Pril sporočata, da je čas, da to spremenimo in da pogosteje preživljamo kakovosten čas za mizo – saj vedno obstaja dober razlog za skupno uživanje in druženje.

Somat

Caprisov jutranji koncert

Radio Capris 8. novembra 2024 ponovno pripravlja že tradicionalni Caprisov jutranji koncert. Med 7.00 in 9.00 uro bodo koprski Snack Bar 1964 zavzeli mojstri dinamike, bluzovske pripovedi in komedije: Hamo & Tribute 2 Love. V jutranjih urah bodo odmevale njihove stare in nove uspešnice, skupina pa obljublja »preplet nežnosti, porednosti, šaljivosti in resnosti«.

Hamo & Tribute 2 Love

Založba Učila napoveduje »zvezdniški obisk« na knjižnem sejmu

29. novembra 2024 na slovenski knjižni sejem prihaja slavni avtor kriminalk, Chris Carter. Pogovoru na glavnem odru bo sledilo podpisovanje knjig, avtor pa bo knjige podpisoval tudi dan kasneje na stojnici Felix/Učila. Ob tej priložnosti bo založba pripravila posebno izdajo vseh Carterjevih knjig v novi podobi s potiskano obrezo.

Chris Carter

Knjiga o premagovanju ovir z Emo Klinec v glavni vlogi

Bojana Fende Habula je izdala svojo tretjo knjigo: Deklica, ki je poletela z mirom. V knjigi ima glavno vlogo Ema Klinec, svetovna prvakinja v smučarskih skokih. Posebnost knjige je v njeni trojezičnosti. Napisana je v slovenščini, angleščini in nemščini, vse združeno v eni sami izdaji. Knjigo so izdali pri založbi Chiara, avtorica pa je lastnica holističnega centra Karnion, kjer poučujejo tuje jezike na naraven način, tako kot se otroci spontano učijo maternega jezika.

Ema Klinec

Predstavitev zadnjega dela trilogije Ferija Lainščka Kurja fizika

7. novembra 2024 Knjigarna Beletrina Maribor vabi na predstavitev zadnjega dela trilogije Ferija Lainščka: Kurja fizika. Z romanom Lainšček zaključuje trilogijo z naslovom Kurji pastir, v kateri nadvse živo, literarno prepričljivo in nepozabno upodablja svoja otroška leta v obmejni vasici Dolenci na Goričkem v Prekmurju. Prisotne bo uvodoma nagovoril direktor Beletrine Mitja Čander, gostja pogovora bo Ignacija Fridl Jarc, avtorica spremne besede, dogodek pa bo moderirala Petra Bauman.

 Kurja fizika

Novembra na VOYO

Na VOYO tudi letos nestrpno odštevajo do začetka festivala Liffe, zato bodo vsak dan postregli z enim od filmov, ki so na festivalu navdušili v preteklosti. Deset filmov gledalce že čaka, sedem jih še sledi. Prihaja pa še srbska serija Na robu pameti in avstralska verzija resničnostnega šova Ljubezen na vasi Avstralija.

Novembra na VOYO

Ainsley okuša Malto

Na 24Kitchen bo od 8. novembra vsak petek na sporedu kulinarična oddaja Ainsley okuša Malto. V njej bo Ainsley Harriott raziskoval živahno kulturo in kuhinjo tega zgodovinskega otoškega raja, polnega sonca, smeha in izjemne hrane, iskal najbolj sveže in najnenavadnejše sestavine, potem pa pripravil pojedino, ki odraža malteško fuzijo mediteranskih in arabskih vplivov.

Ainsley

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji