bla
Aktualno

MM hitrice

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

 

Spar Slovenija, Ekologi brez meja in Nik Škrlec skupaj za boljši jutri

Spar Slovenija se letos pridružuje pobudi »Julij brez plastike« (Plastic Free July), globalnemu gibanju za zmanjševanje porabe plastike za enkratno uporabo in ozaveščanje o okolju prijaznejših alternativah. Julij so tako razglasili za Sparov mesec trajnosti, pri čemer so se povezali z Ekologi brez meja ter igralcem in voditeljem Nikom Škrlecem. V okviru izziva, ki si ga vsak julij zada več deset tisoč posameznikov po vsem svetu, so se zavezali, da bodo ljudem na sproščen način približali skrb za okolje in jih spodbudili k trajnostnemu ravnanju.

bla

Rumeni za »Pogija«

V Tušu so se v zadnjem tednu kolesarske dirke po Franciji obarvali v rumeno in s tem na družbenih omrežjih in v oglasih izrazili podporo našemu kolesarskemu asu. Sodelovanje s Pogačarjem so kupcem pred kratkim predstavili v obliki linije izdelkov za na pot Tuš Express To Go, v kateri so sendviči iz svežih sestavin.

Turneja Restart za zagon koncertne panoge v Sloveniji

Projekta Restart Tour, na katerem bo v desetih krajih na 58-ih koncertih nastopilo 26 glasbenih izvajalcev (med njimi Umek, Jan Plestenjak, Parni Valjak in mnogi drugi, za prvi koncert, ki bo 16. julija 2021, pa so se ponovno združili Pankrti), se je družba za storitve Temma-X z namenom, da omogoči ponovno delo zaposlenim v koncertni panogi.

Kronologija slovenskega filmskega plakata

V TAM-TAM-ovi plakatni galeriji Figovec v Ljubljani bo do 29. julija 2021 na ogled razstava Slovenski filmski plakat 1991–2021, ki ponuja pregled filmskih plakatov v obdobju samostojne Slovenije. V družbi TAM-TAM poudarjajo, da razstava odstira skoraj kronološki pregled produkcije filmskih plakatov v samostojni Sloveniji, kamor sta vključena  tudi dokumentarni in celo risani film. Zasledimo lahko nekaj prelomnih filmskih naslovov, znanih režiserskih in igralskih imen ter pomembnih akterjev slovenskega oblikovanja.

 bla

Deseto leto projekta Kuhnapato

Projekt Kuhnapato, ki deluje pod okriljem Nacionalnega programa Dober tek Slovenija, pokroviteljstvom podjetja Spar Slovenija in s sofinanciranjem Ministrstva za zdravje RS, beleži kar dva jubileja, in sicer 10. leto obstoja ter 5. leto sodelovanja s pokroviteljem Spar Slovenija. Projekt Kuhnapato že 10 let z uporabno vsebino, neformalnimi učnimi načini in sodobnimi motivacijskimi prijemi spodbuja mladostnike k zdravemu načinu prehranjevanja in tradicionalnim pristopom k pripravi obrokov. 

bla

Supernova zaključila z gradnjo nove parkirne hiše

Kot pravijo v Supernovi, dokončanje garažne hiše dokazuje, da dela pri 70 milijonov evrov vrednem projektu širitve nakupovalnega središča Supernova Ljubljana Rudnik potekajo po načrtih. Nova garažna hiša se nahaja blizu izvoza z avtoceste ter nudi pokrito parkirišče in pokrit dostop do prodajaln. Hkrati je to odlično izhodišče za enostaven in hiter dostop do centra z javnim prometom.

bla

Povečano povpraševanje po storitvah turističnih agencij

Po pričakovanjih smo Slovenci po dolgih mesecih zaprtja in potovalnih omejitev željni potovanj. O tem priča tudi velik porast povpraševanja v zadnjih tednih, ki ga beležijo turistične agencije v štirih SES-ovih nakupovalnih središčih po Sloveniji (ALEJA Ljubljana Šiška, Citypark Ljubljana, Europark Maribor in Citycenter Celje), kjer imata svoje sedeže tudi agenciji Sonček in Relax.

Volvo poenostavlja plačevanje parkirnine

Ponudnik pametnih digitalnih storitev EasyPark in švedski avtomobilist Volvo sta v partnerstvu predstavila novo funkcijo, ki bo poenostavila plačevanje parkirnega mesta. Zdaj bo mogoče parkirnino plačevati brez uporabe parkomata ali pametnega telefona. Potreben je le avtomobil znamke Volvo, ki deluje na sistemu Android Automotive. Funkcija povezuje aplikacijo EasyPark v avtomobilsko povezljivo okolje Volvo Android v avtomobilih XC40, C40 in v modelih za leto 2022 XC60, S90, V90 (vključno z 90 Cross Country).

Road-show razstava Bivanje z lesom

Na pot po Sloveniji je krenila razstava Bivanje z lesom – SLOWOODLIFE. Po otvoritvenem dogodku v Kranju je te dni na ogled v Supernovi Qlandiji Kamnik. 28. julija nadaljuje pot v City Park Celje in gre potem naprej po najbolj obiskanih slovenskih lokacijah. Razstava SLOWOODLIFE – Bivanje z lesom že več let prispeva k prepoznavanju lesa kot gradbenega in dizajnerskega materiala, ki daje priložnost za izdelavo tako hiš iz lesa, kot estetsko dovršenega pohištva oziroma opreme za delo in bivanje. Spodbuja pozitiven odnos do lesa, popularizira kulturo gradnje in rabe lesa ter omogoča kakovostnim proizvajalcem, arhitektom, ponudnikom, oblikovalcem in projektantom, da predstavijo svoje reference širši javnosti.

bla

Naj gostitelj dirke po Sloveniji 2021 je Nova Gorica

Najboljši gostitelj 27. kolesarske dirke Po Sloveniji je Nova Gorica. Tako je odločil Organizacijski odbor dirke Po Sloveniji v sodelovanju s predstavniki sodelujočih institucij in Društva turističnih novinarjev Slovenije. Privlačnost vseh sodelujočih destinacij, preko katerih je potekala trasa letošnje dirke, je navdušila tudi 10 milijonov gledalcev, ki so boj za zeleno majico spremljali na televizijskih kanalih Eurosporta in TV Slovenija.

Na Dunaju razstavljena tudi fotografija Cirila Jazbeca

V dunajski galeriji Westlicht bodo letos med 10. septembrom in 7. novembrom  dvajseto leto zapored razstavljene najboljše fotografije fotoreporterstva, izbrane na mednarodnem fotografskem natečaju World Press Photo. Med njimi bo tudi fotografija slovenskega fotografa Cirila Jazbeca, ki je je v kategoriji Okolje osvojil drugo nagrado za svojo serijo fotografij regije Ladakh na severu Indije. Pripis ob fotografijah se glasi »One way to fight climate change: Make your own glaciers« (Eden izmed načinov boja proti podnebnim spremembam: Naredite si svoje ledenike).

ciril

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji