MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Philipsu štiri nagrade Red Dot 2022
»Neprestana osredotočenost in predanost TP Visiona izjemnemu evropskemu dizajnu je bila ponovno strokovno potrjena. Ponudba televizijskih in avdio izdelkov našega podjetja je na podelitvi nagrad Red Dot 2022 prejela kar štiri nagrade za izjemen dizajn izdelkov,« pravijo v Philipsu, kjer so ponosni na nagrado za televizorja Philips OLED+907 in Philips OLED+937, brezžične domače zvočne izdelke Philips Fidelio in bluethooth športne zvočnike.
Skupina United Group za pomoč Ukrajini namenila milijon evrov
Skupina United Group, katere član je tudi Telemach Slovenija, je sporočila, da bo z donacijo v višini enega milijona evrov, ki jo bo namenila dvema dobrodelnima organizacijama, podprla prizadevanja za humanitarno pomoč prizadetim v vojni v Ukrajini. Sredstva bosta prejeli organizacija International Medical Corps, ki zagotavlja nujno zdravstveno oskrbo in druge nujne storitve ljudem v izrednih razmerah, in ukrajinska dobrodelna organizacija Bright Kid, ki pomaga bolnim, invalidnim in osirotelim otrokom.
Spar predstavlja drugo generacijo izdelkov Michelinovih chefov
Na police Sparovih trgovin prihaja nova, velikonočno obarvana generacija izdelkov ekskluzivne linije SPAR Premium, ki je plod sodelovanja s kuharskimi mojstri z Michelinovo zvezdico. Med specialitetami, ki so že drugo leto zapored nastale izpod rok Uroša Štefelina in Gregorja Vračka, so potica z orehi, skuto in hruškami, telečja pečenka, polnjena z jurčki in domačo dimljeno slanino, pite v treh okusih in gurmanska serija treh vrst piškotov.
Kolesarska mobilnost za več kot 300 otrok, mladostnikov in odraslih
Avto-moto zveza Slovenije (AMZS) je od oktobra lani, ko je v sodelovanju s svojimi avto-moto društvi in z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje začela projekt Kolesa za vse!, zbrala že več kot 300 rabljenih koles za otroke iz socialno ogroženih družin. Velika večina podarjenih koles je po pregledu in popravilu na kolesarskih servisih takoj našla nove lastnike, ki so se razveselili tudi kolesarskih čelad, za katere je poskrbela družba Butan plin.
Nova aplikacija Moj dm z lažje nakupovanje
Na začetku aprila so pri dm drogerie markt predstavili novo aplikacijo Moj dm. Kot pravijo, boste od zdaj lahko nakupovali še hitreje, enostavneje in kar je najpomembnejše – z njo vam bo dm vedno pri roki. V njej je zelo pregledno predstavljena celotna ponudba izdelkov, ponuja tudi pregled vseh kuponov ugodnosti in omogoča, da fizično active beauty kartico nadomestite s QR-kodo v aplikaciji.
Fotografska razstava Red Bull Illume gostuje v Centru Vič
Čisti adrenalin in veličastni trenutki v gibanju, ujeti na 56-ih fotografskih mojstrovinah – od tega jih 36 lahko občudujete do 15. aprila 2022 v Centru Vič. Središče je ponovno kooperacijski partner za mednarodno znano razstavo pustolovskega in akcijskega športa Red Bull Illume. Ta predstavlja nedavno mednarodno nagrajena in najbolj osupljiva dela mladih fotografov in fotografinj ter prevzame vse, ki jih navdihuje in navdušuje akcijska in športna fotografija, pravijo organizatorji razstave.
Zmagovalna fotografija fotografskega natečaja Image Quest 2021 ©Will Saunders
Velikonočno ustvarjanje na Ljubljanskem gradu
V času pred veliko nočjo bodo na Ljubljanskem gradu pripravili dogodka, povezana s slovenskim ljudskim izročilom in tem praznikom; namenjena sta tako odraslim kot najmlajšim. 12. aprila 2022 ob 17. uri vabijo na velikonočno delavnico barvanja jajc, 16. aprila 2022 ob 10.30 pa se lahko najmlajši skupaj z grajsko podgano Friderikom podajo z reševanjem ugank na lov na velikonočne pirhe.
Volitve v oddaji SVET na Kanalu A: Zanimajo nas konkretni načrti s konkretnimi cilji
Predvolilna bitka bo v ospredju tudi v informativni oddaji SVET na Kanalu A, vsak delovni dan ob 18. uri, ekipa pa pripravlja tudi dve soočenji – 12. in 19. aprila 2022. »Veliko je bilo povedanega v zadnjih letih. In veliko bo povedanega v tem zadnjem mesecu. Naša naloga pa bo, da se boste vi lažje odločili. Da vas na kaj spomnimo in predvsem, da dobimo odgovore, kakšno prihodnost nam obljubljajo politične stranke in koliko od tega je realnost, koliko pa le obljuba,« pravi voditelj Gregor Trebušak.
Poroka na prvi pogled najbolj gledana oddaja dneva med mlajšimi gledalci
Ljubezenski eksperiment Poroka na prvi pogled, ki ga predvaja Planet TV in ga v Sloveniji spremljamo prvič, so gledalci odlično sprejeli. Oddaja je v preteklem tednu dosegla povprečni rating 7,3 odstotka in povprečni delež gledalcev 20,7 odstotka v ciljni skupini med 18. in 64. letom. Še posebno odlično gledanost dosega v skupini žensk med 18. in 64. letom. Ponedeljkova oddaja je imela v tej skupini celo 10,6-odstotni povprečni rating in 28,3-odstotni delež gledalcev. V skupini mlajših gledalcev (med 18. in 39. letom) je bila Poroka na prvi pogled najbolj gledana oddaja med vsemi.
Na VOYO prihaja druga sezona Têlenovele: Patriot TV
Danes si gledalci lahko ogledate drugo sezono VOYO originala Têlenovela: Patriot TV. Prva sezona je bila s svojimi preobrati odlično sprejeta, kar dokazujejo tudi rezultati: od začetka predvajanja je z njenim ogledom začel vsak tretji uporabnik VOYO.
Foto: Urša Premik