MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Spomladansko sajenje olimpijskega gozda
V okviru projekta Misija: Triglavski ledenik v Peking se je začelo sklepno trajnostno dejanje – sajenje 13.000 dreves, ki bodo izničila ogljični odtis za večkratnik količine izpustov, nastalih med projektom. Partnerja projekta Pivovarna Laško Union in Olimpijski komite Slovenije želita zasaditi eno drevo za vsak kilometer potovanja vzorčnega ledu s Triglavskega ledenika, poimenovanega Toli, na Kitajsko. Spomladansko sajenje dreves poteka v sodelovanju z družbo Slovenski državni gozdovi na dveh lokacijah v Sloveniji – v Kočevski Reki in Trnovskem gozdu. K sodelovanju je vabljena širša javnost, akcije sajenja dreves pa se bodo udeležili tudi podporniki projekta in športniki.
MGLC je 100. prejemnik certifikata Družbeno odgovoren delodajalec
Že stoti pristopni certifikat Družbeno odgovoren delodajalec je prejel Mednarodni grafični likovni center (MGLC). V specializiranem muzeju grafične in likovne umetnosti pravijo, da je njihovo glavno poslanstvo sooblikovanje boljšega življenja skupnosti in družbe. Zavedajo se, da je za učinkovito izvajanje takšnega poslanstva potrebno začeti pri zaposlenih. »Uravnotežen odnos med osebnim in delovnim časom je imperativna kategorija za zaposlenega, pri čemer se zavedamo preferenc vsakega od njih. Tako dosežemo zadovoljstvo zaposlenih, ki prispeva k večji motivaciji, kakovostnejšemu delu in boljšemu sodelovanju med njimi,« pojasnjuje Nevenka Šivavec, direktorica MGLC.
HOFER v prizadevanja za ohranitev čebel aktivno vključuje tudi kupce
Podjetje HOFER v okviru pobude »Skrbimo za medeno prihodnost« letos svoje moči usmerja v spodbujanje naklonjenosti do čebel pri otrocih z ADHD, ki jim aktivnosti v naravi dokazano krepijo pozornost in samopodobo. V ta namen bodo podprli projekt Mavričnih bojevnikov Čebelji sen, k sodelovanju pa aktivno vključujejo tudi kupce. V njihovem imenu bodo darovali en evro ob nakupu izbranega gozdnega ali cvetličnega medu iz Slovenije do 15. maja 2022 oziroma zbranega zneska 5.000 evrov.
Uspešno zbiranje zamaškov
V podjetju Acron zaključujejo akcijo s kreativno-dobrodelnim natečajem Zamaškonjam. »Do zdaj smo zbrali že sedem ton oziroma petsto 120-litrskih vreč zamaškov. Zmagovalna šola iz Žirov je zbrala skoraj pol tone zamaškov, zato bo tudi posebej nagrajena, kot tudi še štiri druge šole, ki so jih zbrale največ,« pravi Tina Naraglav, vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Acronu. S projektom v podjetju povezujejo skrb do okolja in spodbujajo ozaveščenost pri mladih, ki ju povezujejo s kreativnostjo in z dobrodelnostjo. Zbrane zamaške bodo donirali dobrodelnemu društvu Vesele nogice, ki pomaga osebam z motnjami v razvoju.
Programu Donat Vital se je pridružila ambasadorka Simona Fabjan
Atlantic Grupa s programom Donat Vital ozavešča o pomembnosti prebavnega zdravja in omogoča brezplačen dostop do znanja in strokovnjakov, ki vam lahko pomagajo pri spremembi življenjskega sloga. Program se začne jutri, brezplačno pa se mu lahko pridružite s prijavo na spletni strani Donat Vital. Programu se je kot ambasadorka pridružila tudi Simona Fabjan, nekdanja profesionalna odbojkarica na mivki, zdaj pa svetovalka funkcionalne prehrane.
16. dm tek bo popestrila Nina Pušlar
Prijave in priprave na 16. dm tek za ženske so se začele, organizatorji pa že razkrivajo prva presenečenja. Za vzdušje in motivacijo na teku bodo poskrbeli Čuki, ki so že stari znanci dm teka za ženske, po dogodku pa bo za zabavo poskrbela Nina Pušlar, ljubiteljica športa in ženske energije.
Barcaffè ob dnevu Zemlje sporoča: vsako leto bomo posadili 10 tisoč dreves
Na Barcaffè ob dnevu Zemlje v sodelovanju z mladim nadobudnim vizionarjem Miho Hrovatom in njegovo ekipo v podjetju Treecelet, ki združujejo tako ljudi kot korporacije z namenom sajenja dreves in obnove habitatov divjih živali po vsem svetu, napovedujejo prav posebno akcijo v dobro narave: vsako leto bodo namreč posadili dodatnih 10 tisoč dreves.
Pobuda »Recite hvala« tudi v Sloveniji
Med 28. in 30. aprilom 2022 bo tudi pri nas potekala globalna pobuda »Recite hvala«. Z njo Julius Meinl, ena od najstarejših evropskih blagovnih znamk kave, vabi k razmisleku o pomenu hvaležnosti in moči, ki jo ima iskrena zahvala. V Sloveniji bo v pobudi sodelovalo več kot petdeset kavarn. V njih bodo gostje ob naročilu kave Julius Meinl prejeli kupon (do porabe zalog) za še eno brezplačno kavo, ki jo lahko v znak zahvale podarijo posebni osebi v njihovem življenju. Poleg tega bomo pri nas pobudo obeležili tudi z dvema dogodkoma in dvema donacijama.
Kava De'Longhi navdušuje tudi znane Slovence
Kava De'Longhi ni navdušila le znanih imen Hollywooda, kot je Brat Pitt, saj je kavni aparat Dinamica Plus tudi stalnica slovenskih vplivnežev. Ena od njih je Tara Zupančič, ki prisega na jutranjo kavo, ki ji da zagon za nov dan. Tudi Hajdi Korošec Jazbinšek si vsako jutro vzame čas le zase in pravi, da je jutranji trenutek samote tisto, kar ji da moč. Tara in Hajdi bosta več o svojih kavnih ritualih delili na svojih družbenih omrežjih, triki priprave odlične kave pa se skrivajo tudi na profilih De'Longhi Slovenija na Instagramu in Facebooku.
Deichmann predstavil svežo kolekcijo
Deichmann Slovenija, ki letos praznuje 15 let, je predstavil kolekcijo modne obutve in torbic za pomlad in poletje 2022. Trende so oživili v sodelovanju s stilistko Tjašo Kokalj Jerala, pevko in vplivnico Niko Krmec ter manekenko in modno navdušenko Niko Kar. V navdihu letošnjega slogana kolekcije #Zate so na modni reviji modeli obutve in modnih dodatkov zaživeli na nogah povsem vsakdanjih obrazov in še neizkušenih modelov, ki so jih predstavili na sebi lasten način ter pokazali svoj značaj.
Prenovljena Playa je odprta
Svoja vrata je v poslovnem središču BTC odprla prenovljena Playa. To poletje napovedujejo veliko nepozabnih zabav, najprej pa začenjajo s tako imenovanimi after work četrtki, ko se bodo v Playi ob glasbi v živo zbirali predvsem poslovneži, ki so vajeni četrtkove delovne popoldneve podaljšati v prijetni družbi in ob osvežilnih napitkih. Posebno presenečenje pripravljajo tudi 13. maja 2022, ko bo Playo prevzel svetovno znan producent in DJ Paolo Barbato.
Foto: Marko Ocepek
Prijave za kviz Družinski dvoboj so odprte
Na Planetu pravijo, da se bodo gledalci kmalu zabavali ob kvizu Družinski dvoboj. Gre za enega od najbolj priljubljenih in najdlje predvajanih kvizov na svetu, ki na malih zaslonih »kraljuje« že več kot 50 let, svoje različice pa je posnelo več kot 50 držav po svetu. Družinski dvoboj bo v svoj studio znova povabil tudi slovenske družine, prijave pa so že odprte.