MM hitrice
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Žito odslej vodi Tomislav Bujanić
Nadzorni svet Žita je za novega generalnega direktorja imenoval Tomislava Bujanovića. Zamenjal bo Karmen Pangos, ki družbo zapušča po izteku dvoletnega mandata. Bujanović bo funkcijo prevzel 17. maja 2022.
Trampolinu tri ugledne oblikovalske nagrade graphis
Kreativni studio Trampolin je prejel zlato in srebrno nagrado ter častno omembo Graphis za tri različne projekte treh različnih naročnikov. Zlato nagrado je Trampolin prejel za oblikovanje embalaže Parson Premium Gina. Srebrno nagrado so v Trampolinu prejeli za oblikovanje embalaže za Malner cider, ki je eden od uspešnih produktov v sklopu projekta Štartaj Slovenija, častno omembo pa so prejeli za oblikovanje embalaže gina Tomagin.
V Slovenijo pet nagrad Zlato pero
Mednarodno združenje IABC je izbralo letošnje dobitnike uglednega strokovnega priznanja Zlato pero (Gold Quill) za odličnost v strateškem komuniciranju. Zavarovalnica Triglav je dobitnik dveh nagrad, po eno pa prejmejo Zavarovalnica Generali, Luka Koper in Truhoma.
Za november napovedan 24. Slovenski festival vin
Nedavno končani 23. Slovenski festival vin je tokrat izjemoma potekal izven novembrskega termina. Dogodek, ki je v Cankarjev dom pritegnil več kot 2.500 vinoljubcev in 130 sodelujočih vinarjev in kulinarkov, je po skoraj dveh letih potekal 21. in 22. aprila, in javnosti predstavil več kot 500 različnih vinskih vzorcev z vseh vinorodnih pokrajin Slovenije. Organizatorji so že napovedali naslednji dogodek. 24. Slovenski festival vin bo potekal v četrtek in petek, 17. in 18. novembra 2022, v Cankarjevem domu v Ljubljani.
Sprejet akt o digitalnih storitvah
Evropska unija (EU) je sprejela akt o Digitalnih storitvah (Digital Services Act), s katerim želi narediti digitalni prostor bolj varen. Dokument predvideva ostrejša pravila za spletne strani in platforme, na katerih bodo obhavljene prepovedane vsebine. SA k dogovoru zavezuje vse digitalne storitve, ki povezujejo potrošnike z različnimi dobrinami, storitvami in vsebinami, torej tudi družbena omrežja, spletna mesta, pretočne platforme, itd. Krovni cilj akta je zaščiti spletne uporabnike in njihove »osnovne spletnih pravice«, in sicer na način, da bi spletne platforme sprejemale več odgovornosti za objavljene vsebine (ki jih ustvarjajo uporabniki).
Po treh letih se vrača Brina, ljubljanski festival džina
V soboto, 4. junija 2022 bodo Križanke »the place to be« za ljubitelje džina, saj se po treh letih končno vrača Brina, ljubljanski festival džina. Ob trkljanju ledu v kozarcih, fini glasbi in glasnem smehu se bodo obiskovalci družili med 12. in 23. uro.
Kako res poznamo trajnostno modo?
Modni iskalnik GLAMI je vpozstavil ozaveščevalni projekt o etičnem modnem nakupovanju. Med drugim so izvedli tudi raziskavo z zanimivimi ugotovitvami. Ena od ugotivitev je, da trend trajnosti v modi precej vpliva na nakupne odločitve oblačil ali čevljev - 60 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno. Vseeno pa jih (23 %) ne ve natančno, kako opredeliti izraz trajnostna mod. Več o raziskavi si lahko preberete v članku.
Plastika Skaza nadaljuje sodelovanje z osnovnošolci
V Skazi nadaljujejo z aktivnostmi v sklopu Iniciative Eko Kid Care 2030 – EKO junak je lahko vsak, kjer moči za bolj zeleni jutri združujejo Skazovci, Ekologi brez meja in slovenski osnovnošolci. Jeseni so z nekaterimi osnovnimi šolami po Sloveniji že izvedli delavnice plastike in se dogovorili, da so učenci do konca leta v razredih zbrali rabljene zobne ščetke. Iz teh smo v Skazi izdelali kuhinjske kompostnike Bokashi Organke in jih predali učencem OŠ Mozirje.