MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Podeljene nagrade WEBSI za digitalne presežke
Na tekmovanju za digitalne presežke leta WEBSI je naj agencija postala Agencija 101, naj naročnik Mercator, generalni spletni prvak pa projekt »Merkur na črni petek«, ki so ga za Merkur zasnovali v Agenciji 101. Naj digitalna kampanja je »Cockta Free predstavlja: Unfollow – odkrij skrivnost popolne svetlobe«, ki sta jo za Atlantic Grupo ustvarili agenciji DROM in Spletna postaja, najbolj učinkovit digitalni projekt pa je »Corsair PC Builder«, ki ga je za Corsair Engineering ustvaril Optiweb. Naj digitalka je Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju. Za najboljše oblikovanje so poskrbeli v družbi Doorson v sodelovanju z DBP – Brand Design Studiom ob predstavitvi svoje spletne strani doorson.com. Najboljša uporabniška izkušnja je sodelovanje McDonald'sa in Future, z najboljšo vsebino pa se je okitila kampanja »Argeta s prvimi NFT-ji v regiji«, ki jo je za Atlantic Grupo ustvarila Luna TBWA.
Opus Ranka Novaka: Razstava Oblika vsebine
Razstava del v izbranem prerezu skozi oblikovalski opus Ranka Novaka, arhitekta po osnovni izobrazbi, sicer pa enega od vodilnih grafičnih oblikovalcev v Sloveniji, sovpada z obeležitvijo 150. obletnice rojstva arhitekta Jožeta Plečnika in prinaša vpogled v produkcijo ključnega zunanjega sodelavca Mestne galerije Ljubljana, ki je deloval kot »hišni« oblikovalec praktično njenega celotnega vizualnega gradiva. Novak je avtor prve celostne grafične podobe ljubljanske mestne galerije, pospremljene s priznanji v okviru oblikovalskih dosežkov, že v 80. letih pa je poskrbel za številne grafične podobe revij in pozneje oblikoval tudi dva največja slovenska časopisa, Delo in Dnevnik. Leta 1980 je bil soustanovitelj Studia Znak in leta 1988 združenja Art Directors Club Ljubljana. Razstava bo na ogled v Mestni galeriji Ljubljana med 15. septembrom in 13. novembrom.
Konferenca ob dnevu inovativnosti: Kako vključiti oblikovanje v inovacije?
Strokovni del dogodka 20. dan inovativnosti je letos posvečen oblikovanju inovacij in idejam, kako vključiti oblikovanje v inovacije, ki bodo spremenile prihodnost. Oblikovanje inovacij bo predstavljeno kot nepogrešljiv pogoj za napredek tako na ravni podjetja kot tudi širše, v gospodarstvu in v družbi. Z oblikovalskimi inovacijami namreč odkrivamo in naslavljamo »tisto, kar ljudje potrebujemo«, tehnološke inovacije pa premikajo meje »tistega, kar znamo in zmoremo narediti.« Preboji se dogajajo, ko povežemo oboje. Kakšni so dobri zgledi iz tujine, kakšno je stanje pri nas in kako ga moramo izboljšati, bodo ugotavljali tuji in domači strokovnjaki in predstavniki pristojnih ministrstev na Brdu pri Kranju v torek, 20. septembra 2022.
Družbeno odgovorni in trajnostni pilotni projekt Coca-Cole v Sloveniji
Coca-Cola v Sloveniji začenja pilotni projekt zbiranja odpadne embalaže pijač pod geslom »Recikliraj me. Podari mi novo življenje«. V izbranih hipermarketih Mercator bodo lahko potrošniki oddali embalažo vse do 12. novembra letos. Ob tem bodo prejeli dodatne pike na kartico Mercator Pika in sodelovali v nagradni igri za električne skiroje. Zbrano embalažo pijač bodo uporabili za izdelavo posebne serije izdelkov za Olimpijski festival evropske mladine 2023. S projektom želi Coca-Cola v Sloveniji opozoriti na pomen pravilnega odlaganja embalaže pijač za uresničitev vizije sveta brez odpadkov. Projekt pomeni tudi testiranje pripravljenosti Slovencev za vračanje pločevink in plastenk na prodajna mesta. V trgovinskih načrtih je namreč predvidena uvedba depozitnega sistema po vzoru enajstih evropskih držav, kjer je ta sistem že uveden, družba Coca-Cola HBC pa je v njegovo izvajanje uspešno vključena.
Eurospin in ZPMS donirala 10 tisoč evrov otrokom iz socialno ogroženih družin
Eurospin in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) sta letos že petič združila moči za dobrodelne namene. Od 21. aprila do 31. avgusta 2022 je bila v vseh trgovinah Eurospin na prodaj dobrodelna slikanica z naslovom Zaklad na koncu mavrice, katere celoten znesek od prodaje je bil namenjen ZPMS za nakup šolskih potrebščin otrokom iz socialno ogroženih družin. V štirih mesecih je bilo skupaj zbranih kar 10 tisoč evrov. Slikanico sta ustvarila priznani mladinski pisatelj Žiga X. Gombač in ilustriratorka Veronika Burger.
Čokolade Milka imajo novo recepturo
Blagovna znamka čokolade Milka predstavlja izboljšano recepturo, osveženo podobo embalaže in nov videz kock v čokoladni tablici. Z višjim deležem kakava in kakavovega masla prinaša nova receptura bolj kremasto teksturo in bolj čokoladen okus za intenzivnejše uživanje čokolade. Bolj zaobljene kocke v tablici naj bi pri tem dodatno izboljšale izkušnjo topljenja čokolade v ustih. K osveženi podobi sodi tudi poudarjen logotip »Cocoa Life«, ki odraža program trajnostne pridelave kakava in je zato dobil bolj vidno pozicijo, torej na sprednji strani embalaže. Nova Milka je na voljo tudi potrošnikom v Sloveniji.
Natečaj Mladi vinar Slovenije
Lidl Slovenija in Vinski univerzum že deseto leto zapored prirejata natečaj Mladi vinar Slovenije. K sodelovanju vabita perspektivne mlade vinarje, ki samostojno pridelujejo vino in želijo svoj izdelek predstaviti širši Sloveniji. V jubilejnem letu bo projekt postregel z nekaj novostmi, kot je več kategorij vina in dodatne nagrade, ohranil pa bo svoje prvotno poslanstvo – slovenskim mladim vinarjem ponuditi poslovno priložnost in jim pomagati pri prvih kariernih korakih. Mladi vinarji se na natečaj prijavijo preko spletne strani mladivinar.si, prijave pa so odprte od 14. septembra do 31. oktobra 2022.
Nova kolekcija H&M v Ljubljano prinaša delček Pariza
Prejšnji teden so se prostori cvetličarne Mihe Oblaka na Poljanski 15 v Ljubljani odeli v pariško podobo. V družbi vplivnic Lorelle Flego, Gaje Prestor, Alje Perne in Lili Čadež je namreč zasijala zimsko-jesenska kolekcija H&M z imenom Brasserie Hennes, v kateri so modni kosi za vse ljubitelje klasičnega modnega videza. Kot smo že pisali, je nad novo kolekcijo navdušena tudi modna ikona in manekenka Naomi Campbell, ki je nastopila v promocijskem videu kolekcije v režiji Bardia Zeinali. »Brasserie Hennes je izmišljena modna lokacija, ki pooseblja pariško kulturo majhnih tavern in bistrojev, kjer posedajo Parižani in tisti na lovu za pristno pariško izkušnjo. Kajti v Parizu za ogled modne piste ne potrebujemo rezervacije v prvi vrsti modne revije prestižnega oblikovalca, čarobnost Pariza resnično pride do izraza prav na ulicah tega večnega mesta,« je dejala Valeria Četić, predstavnica H&M Slovenija. Kolekcija je v izbranih poslovalnicah H&M v Sloveniji in na spletni strani hm.com na voljo od 15. septembra.
Izšla je nova Guinnessova knjiga rekordov za leto 2023
V knjigarni Felix so ob izidu Guinnessove knjige rekordov 2023, ki je izšla pri založbi Učila, organizirali predstavitev, na kateri so sodelovali tudi štirje slovenski rekorderji, vključeni v letošnjo izdajo knjige. To so košarkar Luka Trpin, direktor podjetja Matica MB Matej Burger, Ivan Koncut iz Občine Lendava in Mateja Rosa, predstavnica za stike z javnostmi Predjamskega gradu. Guinnessova knjiga rekordov je poznana kot najbolje prodajana knjiga, ki izhaja vsako leto. V zadnjem letu dni so uredniki obdelali skoraj 40 tisoč prijav za rekorde, v knjigo pa je vključenih 2697 rekordov, med katerimi je tokrat več kot 80 odstotkov novih ali izboljšanih.
Odbojkarska pravljica na POP TV
Kljub temu, da je slovenska odbojkarska reprezentanca na svetovnem prvenstvu dosegla četrto mesto, je ekipa zmagovalka v rezultatih gledanosti. V povprečju si je tekme slovenske reprezentance ogledalo 65 odstotkov gledalcev, najbolj gledana tekma pa je bila tekma med Slovenijo in Ukrajino, ki jo je v povprečju gledalo kar 73 odstotkov gledalcev televizije in kar 22,4 odstotka Slovencev, starih med 18 in 54 let.
Nova sezona informativnega programa Pro Plusa
Informativni program medijske hiše Pro Plus v novi sezoni nadaljuje tradicijo poročanja zgodb aktualno in z različnih zornih kotov. Osrednja informativna oddaja 24UR na POP TV vsak dan ob 19. uri ostaja trdno zasidrana v programu, a se poleg rednih vsakodnevnih in tedenskih rubrik znotraj te oddaje z novo sezono vračata tudi oddaja Preverjeno z Alenko Arko in pogovorna oddaja Ena na ena z Urošem Slakom. Na Kanalu A bo še vedno vsak delovnik ob 18. uri na sporedu Svet, ki z mlado ekipo poskuša informacijam dodati še več čustev. Informativni program obsega tudi spletno stran 24ur.com, ki je najbolj obiskana spletna stran v državi.
Novi tekmovalci v Exatlonu Slovenija
Najtežja televizijska športna preizkušnja Exatlon Slovenija poleg nepredvidljivih poligonov in rezultatov gledalcem ponuja tudi presenečnja, kot so novi tekmovalci. Rdeča ekipa je v zadnjem tednu dobila menjavo in dve okrepitvi, prav toliko novih članov pa šteje tudi modra ekipa. Rdečim sta se pridružila 24-letna osebna trenerka Klara Japelj iz Vrhnike in 25-letni radijski voditelj Klemen Kopina iz Novega mesta, medtem ko je kot menjava v ekipo Triglav prišla 27-letna kineziologinja Kaja Bajda iz Trbovelj. Modro ekipo sta okrepila 19-letna študentka Laura Rozman iz Rač in 40-letni vojak Aleš Žontar iz Laškega. Tako modra kot rdeča ekipa sta zelo bojeviti, saj na koncu dva zmagovalca prejmeta vsak po 50 tisoč evrov. Exatlon Slovenija z voditeljem Juretom Koširjem si lahko ogledate vsak delovnik na Planet TV ob 19.45.