zz
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Jure Tovrljan o prihodnosti kreativnosti

Z Juretom Tovrljanom, izvršnim kreativnim direktorjem pri agenciji Pristop, smo se pogovorjali o vlogi, ki jo bo igrala umetna inteligenca v prihodnosti kreativnosti.

Na 11. konferenci o prihodnosti DIGGIT, je Tovrljan govoril o eksponentno hitrih spremembah, ki se dogajajo v oglaševalski industriji, zahvaljujoč umetni inteligenci. Pa se spremembe odvijajo na bolje? Bo umetna inteligenca nadomestila kreativce?

Jure pravi, da kdor trdi, da ve, kako bo umetna inteligenca izgledala v prihodnosti kreativnosti, laže oziroma se moti. Dodaja, da nam UI že zdaj optimizira marsikatere procese, da pa bo izvirnost ostala v domeni človeka.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji