MM-ova izjava tedna: Mladi kreativki v Cannesu
Zmagovalki letošnjega natečaja mladih kreativcev, Lučka Fabijan in Ivona Repše, sta prejšnji teden na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti pomerili moči z vrstniki z vsega sveta.
Tekmovanje mladih kreativcev, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je izvrstna priložnost za vse domače kreativne talente, saj zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. Slovensko tekmovanje je bilo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«, saj so tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev imeli zgolj 24 ur časa. Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency sta zmagali s kreativno rešitvijo »0.0 pir prešrja«, ki jima je zagotovila mesto v Cannesu. Med mladimi levi pa se nista uvrstili le v ožji izbor, ampak zasedli odlično 4. mesto. Iskrene čestitke!