zzz
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Mladi kreativki v Cannesu

Zmagovalki letošnjega natečaja mladih kreativcev, Lučka Fabijan in Ivona Repše, sta prejšnji teden na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti pomerili moči z vrstniki z vsega sveta.

Tekmovanje mladih kreativcev, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je izvrstna priložnost za vse domače kreativne talente, saj zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. Slovensko tekmovanje je bilo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«, saj so tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev imeli zgolj 24 ur časa. Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency sta zmagali s kreativno rešitvijo »0.0 pir prešrja«, ki jima je zagotovila mesto v Cannesu. Med mladimi levi pa se nista uvrstili le v ožji izbor, ampak zasedli odlično 4. mesto. Iskrene čestitke!

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji