zzz
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Mladi kreativki v Cannesu

Zmagovalki letošnjega natečaja mladih kreativcev, Lučka Fabijan in Ivona Repše, sta prejšnji teden na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti pomerili moči z vrstniki z vsega sveta.

Tekmovanje mladih kreativcev, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je izvrstna priložnost za vse domače kreativne talente, saj zmagovalca čaka udeležba na največjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions. Slovensko tekmovanje je bilo tudi letos izpeljano po vzoru tekmovanja »Young Lions Competition«, saj so tekmovalci za celoten potek ustvarjanja rešitev imeli zgolj 24 ur časa. Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency sta zmagali s kreativno rešitvijo »0.0 pir prešrja«, ki jima je zagotovila mesto v Cannesu. Med mladimi levi pa se nista uvrstili le v ožji izbor, ampak zasedli odlično 4. mesto. Iskrene čestitke!

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji