MM-ova izjava tedna: Naše vsebine boste lahko zdaj tudi poslušali
Prejšnji teden smo pri MM-u predstavili novi podkast SaMMozavestno, »mlajšega brata« revije, s katero vas razveselimo dvakrat letno.
Vsi, ki imate poleg marketinških vsebin radi tudi življenjskostilne, boste zdaj tovrstne vsebine lahko prebirali oz. poslušali pogosteje. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica Marketing magazina, smo s predvajanjem podkastov začeli, ker smo vodilna medijska hiša, ki poleg MM-a, v katerem so strogo marketinške in komunikacijske vsebine, ustvarjamo še druge revije in priloge. »Ena od njih, v kateri spremljamo trende in o njih pišemo, je revija SaMMozavestno. Nekateri bralci so se obrnili na nas in si zaželeli, da bi kakšen intervju tudi bolj poglobljeno poslušali. In tako je prišla ideja o podkastih. Naši gostje bodo vsi tisti, ki nam imajo kaj povedati, od katerih se lahko kaj naučimo ali pa so nam njihove besede vsaj v razmislek,« pravi v MM-ovi izjavi tedna.
Podkast lahko spremljate na platformah YouTube in Soundcloud, kmalu pa bo na voljo tudi na aplikacijah Spotify in AppleMusic. Za vse tiste, ki želite vsebino vsakodnevno spremljati, pa smo na voljo tudi na Instagramu, TikToku in Facebooku pod imenom @sammozavestno.
Povezavo do podkasta najdete tudi na naši spletni strani: https://www.sammozavestno.si.