ariana
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Naše vsebine boste lahko zdaj tudi poslušali

Prejšnji teden smo pri MM-u predstavili novi podkast SaMMozavestno, »mlajšega brata« revije, s katero vas razveselimo dvakrat letno.

Vsi, ki imate poleg marketinških vsebin radi tudi življenjskostilne, boste zdaj tovrstne vsebine lahko prebirali oz. poslušali pogosteje. Kot pravi Ariana Nina Eror, direktorica Marketing magazina, smo s predvajanjem podkastov začeli, ker smo vodilna medijska hiša, ki poleg MM-a, v katerem so strogo marketinške in komunikacijske vsebine, ustvarjamo še druge revije in priloge. »Ena od njih, v kateri spremljamo trende in o njih pišemo, je revija SaMMozavestno. Nekateri bralci so se obrnili na nas in si zaželeli, da bi kakšen intervju tudi bolj poglobljeno poslušali. In tako je prišla ideja o podkastih. Naši gostje bodo vsi tisti, ki nam imajo kaj povedati, od katerih se lahko kaj naučimo ali pa so nam njihove besede vsaj v razmislek,« pravi v MM-ovi izjavi tedna.

Podkast lahko spremljate na platformah YouTube in Soundcloud, kmalu pa bo na voljo tudi na aplikacijah Spotify in AppleMusic. Za vse tiste, ki želite vsebino vsakodnevno spremljati, pa smo na voljo tudi na Instagramu, TikToku in Facebooku pod imenom @sammozavestno.

Povezavo do podkasta najdete tudi na naši spletni strani: https://www.sammozavestno.si.

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji