MM-ova izjava tedna: »Priprava oglaševalske kreative za TikTok je zelo podobna pripravi dobre jedi«
Jan Kukovec, direktor podjetja 916 Hub, nam je v tokratni izjavi tedna zaupal recept za dobre oglaševalske kreative na TikToku: »Potrebujete 'top' sestavine, 'top' kuharja in 'top' strategijo oziroma recept.«
Težko pričakovano oglaševanje na TikToku je končno tudi v Sloveniji. Jan Kukovec pravi, da je to zagotovo »game changer« za različna podjetja in vse oglaševalce. »Zdaj imamo odličen način, da dosežemo generacijo Z in mlajše generacije, ki so na drugih omrežjih praktično nedosegljive. To lahko dosežemo z zelo ciljanimi oglasi,« je razložil. Dodaja, da je izredno pomembno, da so kreative, ki se jih dela za oglaševanje na TikToku, čim bolj podobne organski vsebini, ki je privlačna, zabavna in vključujoča.
Kukovec nam je zaupal tudi recept za pripravo dobre oglaševalske kreative na TikToku. »Potrebujete 'top' sestavine, 'top' kuharja in 'top' strategijo oziroma recept. Ko boste pripravljali oglaševalske kreative, pa ne pozabite na strast do ustvarjanja, ker je to tisto, zaradi česar bodo vaši tiktoki zares dobri,« je še poudaril.