jan
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Priprava oglaševalske kreative za TikTok je zelo podobna pripravi dobre jedi«

Jan Kukovec, direktor podjetja 916 Hub, nam je v tokratni izjavi tedna zaupal recept za dobre oglaševalske kreative na TikToku: »Potrebujete 'top' sestavine, 'top' kuharja in 'top' strategijo oziroma recept.«

Težko pričakovano oglaševanje na TikToku je končno tudi v Sloveniji. Jan Kukovec pravi, da je to zagotovo »game changer« za različna podjetja in vse oglaševalce. »Zdaj imamo odličen način, da dosežemo generacijo Z in mlajše generacije, ki so na drugih omrežjih praktično nedosegljive. To lahko dosežemo z zelo ciljanimi oglasi,« je razložil. Dodaja, da je izredno pomembno, da so kreative, ki se jih dela za oglaševanje na TikToku, čim bolj podobne organski vsebini, ki je privlačna, zabavna in vključujoča.

Kukovec nam je zaupal tudi recept za pripravo dobre oglaševalske kreative na TikToku. »Potrebujete 'top' sestavine, 'top' kuharja in 'top' strategijo oziroma recept. Ko boste pripravljali oglaševalske kreative, pa ne pozabite na strast do ustvarjanja, ker je to tisto, zaradi česar bodo vaši tiktoki zares dobri,« je še poudaril.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji