MM-ova izjava tedna: »Trajnost ni samo tematika, ki jo moramo tržiti«
Z Meto Pavlin Avdić, strateško direktorico agencije za trajnostni marketing prvi.prvi in programsko vodjo projekta Trajnost v marketingu, smo se pogovarjali o trajnostnem marketingu za sodobna podjetja.
Povedala nam je, da danes v marketingu o trajnosti razmišljamo kot o tematiki, ki jo moramo tržiti ali pa z njo celo služiti. »Dejansko pa bi morali narediti prvi korak v tej smeri, da sestopimo s tega vrtiljaka, na katerem trenutno smo. Izredno udobno nam je na tem vrtiljaku. Sam se vrti. Ljudje prihajajo nanj, plačujejo vstopnice, mi jim strežemo nove izdelke, nova doživetja, nove storitve. Glasbo nabijamo na polno, zato da se ne sliši, kako ta vrtiljak že pravzaprav škripa,« je s prispodobo opisala trenutno stanje. Dodala je tudi, da bi dejansko morali sestopiti s tega vrtiljaka in postaviti popolnoma novega, saj je marketing pomemben del sistemskih transformacij podjetij, hkrati pa se mora tudi sam transformirati. Zaključila je z mislijo, da ravno zaradi tega potrebujemo dogodke, kje se takšne zgodbe lahko začnejo.
Ker se zavedamo, kako pomembno je trajnostno delovanje, pri Marketing magazinu organiziramo dogodek Trajnost v marketingu. Zakaj marketing, kot ga imamo danes, jutri ne bo preživel? Zakaj je transformacija marketinga neizbežna? In kako se teh sprememb lotiti strateško in celovito? Z odgovori na ta vprašanja vam bomo postregli 17. oktobra. Zagotovite si svoje mesto.