Tjaša
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Verjamem v učinkovito kreativnost«

Kaj je pomembnejše – da oglaševalska akcija prodaja ali da je kreativna? Tudi o tem smo povprašali Tjašo Kolenc Filipčič, direktorico službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorico Zavoda Vse bo v redu. 

Vprašali smo jo tudi, kako sama gleda na razmerje med kreativnostjo in učinkovitostjo. Zanimalo nas je še, ali mora oglaševalska akcija v prvi vrsti prodajati ali pa je bolj pomembno, da je kreativna in zapomnljiva. 

Sama pravi, da verjame v učinkovito kreativnost. Poleg kreativnosti, opaznosti in učinkovitosti pa je tudi pomembno, da je komunikacija konsistentna. Z ohranjanjem konsistentnosti namreč ohranjamo identiteto in arhetip znamke.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji