MM priporoča: 32. SOF, 2. dan
Utrujeni ali ne, pred nami je drugi konferenčni dan v sončnem Portorožu. Ste že izbrali vsebine, ki jih ne smete zamuditi?
Kaja Kovič
SOF
Drugi dan bo še v večji meri kot prvi posvečen prepletu kreativnosti in umetne inteligence. Spraševali se bomo, ali je kreativnost nekaj, česar se lahko priučimo, pogledali v ozadje danes priljubljenega trenda jugo šik in preizpraševali vlogo personalizacije.
Prvo jutranje predavanje bo namenjeno kreativni odličnosti, vodila ga bo Daphne Stavropoulou, direktorica marketinga pri Pivovarni Laško Union, ki bo prve jutranje obiskovalce peljala skozi umski trening kreativnih mišic.
Kljub temu, da jutra ne bomo začeli s pivom, bo dan zelo zanimiv, saj nam bodo govorci postregli s kulturo jugoslovanskega socializma in pripadajočimi izdelki, ki še danes vzbujajo pozitivna čustva in občudovanje. Jugošik bosta predstavila izredna profesorica kulturologije, raziskovalka in avtorica dr. Natalija Majsova, ter kreativec in igralec Marko Miladinović.
Umetne inteligence se bosta dotikala Mark Mavretić, kreativni strateg pri Synthesii, največji platformi za generiranje AI-videovsebin na svetu, in Anna Nowak, vodja skupine za kreativnost in tehnologijo pri agenciji Dentsu iz Poljske. Z arogantnostjo, poštenostjo in altruizmom bo slovensko javnost presenetil Aidis Dalikas, Httpoolov globalni vodja kreativnih storitev.
Vsi lačni novih idej bodo na svoj račun prišli na ustvarjalni okrogli mizi, kjer bosta mednarodno priznana in nagrajena kuharska mojstra Luka Košir in Jorg Zupan razkrila male skrivnosti velikih mojstrov (ki jih seveda lahko uporabimo tudi v oglaševalski industriji).
Ob 20.30 bomo na zaključni podelitvi Zlata noč izvedeli, katere so najboljše oglaševalske akcije leta, kdo sta agencija in znamka leta ter katera mlada kreativca sta najbolj prepričala žirijo, po tem pa v Alayi sledi After1ca, kot so jo poimenovali pri sponzorju zabave, A1 Slovenija.