MM PRIPOROČA: 33. SOF, 2. DAN
Pred nami je drugi konferenčni dan v sončnem Portorožu. Katerih predavanj kljub mamljivim sončnim žarkom na plaži ne smete zamuditi?
Kaja Kovič
Prvo jutranje predavanje bo namenjeno organizacijski klimi, kulturi, strukturi in dinamiki v podjetjih. Skupaj z Lukom Pregljem, ustanoviteljem in direktorjem podjetja Quantifly, bomo spoznali bomo najboljše prakse in ukrepe na področju pridobivanja, razvoja in zadrževanja kadrov ter izboljšanja ekipne dinamike.
Sledilo bo predavanje Jake Repanška, predsednika Oglaševalskega razsodišča, ki bo obiskovalcem SOF-a zaupal novosti 'biblije etičnega oglaševanja' in kako bo prenova oglaševalskega kodeksa spremenila igro oglaševanja.
Vsi lačni novih idej bodo na svoj račun prišli na predavanju glavnega globalnega kreativnega direktorja pri agenciji Le Pub. Mihnea Gheorghiu je osvojil več kot 90 kanskih levov; poslušalcem pa bo zaupal recept za odlične kreativne rešitve, ki sledijo hitro se spreminjajoči kulturi.
Organizatorji SOF-a niso pozabili na novi 'mainstream' blagovnih znamk, trajnost. Kako trajnost postaviti v ospredje strategije blagovne znamke? Kakšna je pri tem vloga uporabnikov, kupcev, medijev, vplivnežev? O tem se bo z gostjama Mateo Benedetti, direktorico in ustanoviteljico Benedetti Life, ki smo jo pred kratkim gostili na DIGGIT-u, in Niko Veger, trajnostno blogerko in vplivnico, pogovarjala Mojca Markizeti, strokovnjakinja za trajnostne strategije in inovacije ter ustanoviteljica Improve X Advisory.
Ob 20.30 bomo na zaključni podelitvi Zlata noč izvedeli, katere so najboljše oglaševalske akcije leta, kdo sta agencija in znamka leta ter katera mlada kreativca sta najbolj prepričala žirijo, po tem pa v Alayi sledi After1ca, kot so jo poimenovali pri sponzorju zabave, A1 Slovenija.