MM priporoča: Danes svoja vrata odpira 09Diggit
Dogodek o digitalnih trendih se začne ob 9. uri v prostorih filmskega studia Viba film.
Na dveh odrih se bo zvrstilo 30 govorcev, ki bodo predavali o prihodnosti mobilnosti, financ, marketinga, trgovine, komunikacij, hrane, kozmetike in zabave, skratka vsega, kar zadeva sodoben življenjski slog.
Prihodnost dela (oder DIG, 9.05 – 11.00)
O prihodnosti dela bo predaval strateg za digitalno preobrazbo Vladimir Vulić, ki opozarja, da je korporativni svet predolgo vztrajal pri modelu menedžmenta, ki je bil zasnovan za proizvodno revolucijo. Današnja podjetja imajo poslovne procese 21. stoletja, ki podpirajo internet, a so zgrajeni po načelih upravljanja iz 19. stoletja. Zaradi izbruha covida-19 se je teh izzivov treba lotiti še hitreje, saj je naše delo, izobraževanje in družabno življenje preselil v digitalni prostor. Martin Pelcl s portala Mojmojster, ki je fenomen z vidika digitalizacije naročanja storitev, se bo osredotočil na dve področji, in sicer na naročanje storitev in prihodnost dela. Prikazal bo, kako bo digitalna preobrazba na področju storitev vplivala na prihodnost dela.
Prihodnost marketinga (oder DIG, 10.00 – 11.00)
Kaj nas lahko nauči estonski start-up Klaus, ki ima mačka v logotipu in vsaki objavi? V svetu, kjer je mogoče izdelke in storitve zlahka posnemati, ni nič bolj dragoceno kot močna blagovna znamka. Klaus, ki se ukvarja z rešitvami za podporo strankam, se je odločil za marketinško strategijo, ki jo vodi blagovna znamka, z željo, da bi se razlikoval od konkurence in spodbudil povezavo s svojim občinstvom. Predstavila jo bo Merily Leis, vodja marketinga v Klausu. Matevž Klanjšek (Celtra) nas bo popeljal skozi (pop)kulturne fenomene, od spletnih iskalnih algoritmov do korejskih TV-dram, spraševal se bo, kdo so v tej igri zmagovalci in kdo žrtve, kako danes ustvarjati avtentično kakovostno vsebino in kaj vse to pomeni za prihodnost oglaševanja. S hekerjem in filozofom Simonom Belakom se bomo sprehodili po trenutnem stanju na trgu, trendih, ki so nas pripeljali do sem, in (pre)drznih ugibanjih, kam bo šel razvoj marketinga. Napovedi verjetno ne bodo pravilne, vam bodo pa podale nove vpoglede v preplet podatkov in marketinga ter priložnosti in pasti, ki se tu skrivajo. Sašo Dimitrievski (Skupina Pristop) pravi, da smo na točki, ko moramo disruptirati disruptivno. Verjame, da je res prišel čas za disrupcijo že tako in tako z digitalnim okoljem disruptiranega marketinga. Prišel je čas za (re)inovacijo marketinga per se.
Prihodnost zabave (oder DIG, 12.00 – 13.30)
Ključni govorec Shed Simove, britanski podjetnik, pisatelj in zabavljač, verjame, da ima prav vsak posameznik določene talente oziroma darove. Le od njega pa je odvisno, kako bo igral s svojimi »kartami« življenja. Govoril bo o idejah, razmišljanju, inovacijah in tehnikah za njihovo udejanjanje. Darko Silajdžić (DDB Praga) bo podal svoj pogled na fenomen igričarstva in njegov vpliv na svetovno pop kulturo. Napoveduje kreativen vpogled na novo zoro, ki sega onkraj digitalnega sveta. Vsem nam je bolj ali manj jasno, kako težko je pridobiti in zadržati pozornost spletnega uporabnika, kajne? Drugega ob vsej zasičenosti spleta blagovnim znamkam niti ne preostane. Zato bo Jure Doler (Engagency) spregovoril o trendih in prihodnosti zabavne industrije v digitalnem okolju ter njenem vplivu na komuniciranje.
Prihodnost tehnologije (oder DIG, 15.00 – 15.50)
Za vpogled v prihodnost mobilnosti nam ni treba daleč, nahaja se v bližini Zagreba. Pierre-Olivier Cimon iz družbe Rimac nam bo predstavil, kako tehnologija električnih superavtomobilov poganja prihodnost avtomobilne industrije. Razvoj tehnologije, predvsem litij-ionske baterije in sodobna elektronika, je omogočil revolucijo elektrifikacije v avtomobilski industriji. Za Lana Filipiča (Deloitte) so časi statične segmentacije mimo. Večji obseg podatkov omogoča širitev segmentov, zato lahko dinamično upravljamo s sporočili strank glede na morebitne spremembe v njihovih preferencah. Umetna inteligenca in nenadzorovano združevanje v skupine (clustering) nam pri tem omogočata, da se odzovemo kar se da hitro in tako obdržimo zadovoljnega uporabnika in povečamo prodajo s situacijsko prilagojeno ponudbo. Kakšen je vpliv umetne inteligence na posameznika in družbo? Kdo postavlja pogoje in v katero smer gremo? Na kaj mora biti pozorna regulacija? Kaj pomeni reguliran trg za gospodarstvo? Gregor Strojin, strokovnjak za pravo informacijske tehnologije in intelektualne lastnine, bo predstavil razvoj in okvir prihajajoče pravne ureditve umetne inteligence s poudarkom na položaju razvijalcev, oblikovalcev in uporabnikov rešitev.
Prihodnost denarja (oder DIG, 15.50 – 17.00)
Matjaž Rakovec in Marko Pavlovič (Goldhorn Crypto) napovedujeta, da lahko v prihodnosti zaradi kriptovalut pričakujemo transformacijo centralnih bank in bančnega sistema v smer decentralizirane ureditve, kar predstavlja velik premik v naših navadah, povezanih s fiat centralnobančnim ekosistemom. Posledično bodo kriptovalute tako vplivale na vsa področja – zavarovalništvo, umetnost, šport, proizvodnjo kot tudi na storitvene dejavnosti. Tadej Vengust (Kalmia) bo z nami delil vse o NFT-jih in o tem, kako obrniti NFT-vročico v svoj prid preko primerov uporabe trendov na trgu. Aleš Pevc (Tehnološki park Ljubljana) nam bo pokazal, kakšne so dejanske priložnosti za slovenske ustvarjalce in podjetja, kje zamujamo in zakaj je Slovenija ena od vodilnih držav na tem področju. »Turistični« vidik NFT-jev (ali pa NFT-jevski vidik turizma) nam bo približala Urša Mivšek Sitar (April 8).
Pametna prihodnost (oder GIT, 9.05 – 10.50)
Christopher Coomes (BTC City) bo v svojem predavanju opisal, kaj je živi laboratorij in kaj ni ter kaj bi moral biti. Predstavil bo, zakaj so živi laboratoriji pomembni za razvoj izdelkov in zakaj so z vidika živih laboratorijev digitalni dvojčki nujni za prihodnost. Svetoval bo, na kaj morate pozorni, ko se odločate za živi laboratorij in ali ga sploh potrebujete za razvoj izdelkov. Igor Pauletič (FrodX) poudarja, da lahko vedenje stranke med dvema nakupoma bistveno bolj izkazuje njeno zvestobo kot zgolj opravljeni nakup. Bolj ko podjetje pozna stranko, z bolj primernim »darilom« se ji zna zahvaliti za njeno naklonjenost in zvestobo. Morajo pa biti sposobni spremljati tudi odtis strankinih aktivnosti in jo tudi na osnovi teh podatkov obravnavati v skladu z njenimi interesi. Teh zagotovo nikoli ne bodo znala prepoznati izključno na osnovi preteklih nakupov, na čemer še vedno temelji večina programov. zvestobe slovenskih družb. Nejc Lepen (iPROM) bo predstavil svojo vizijo razvoja interneta in pravil igre v nastajajočem digitalnem okolju. Med drugim bo pojasnil, kako lahko podjetja danes zaščitijo lastne konkurenčne prednosti, zakaj bo spoštovanje zasebnosti v prihodnosti ključen gradnik uspešnega poslovanja ter zakaj je za strokovnjake in odločevalce v marketingu ključno, da se že danes odločijo za »rdečo tabletko« za uspešno delo v prihodnosti. Posvetili se bomo tudi prihodnosti naprav. Natančneje o drugem vidiku pametnih domov, ki nam ga bo predstavil Denis Oštir (VIDAA). Epidemija je Petrol mnogim pokazala v novi luči, kot digitalno podjetje, ki zna prisluhniti svojim uporabnikom. To je prineslo številne nove priložnosti, hitre odločitve, pa tudi kup novih izzivov. Vas zanima, kakšnih? Predstavila vam jih bosta Andreja Lukež in Urša Primožič (Petrol).
Prihodnost kozmetike (oder Git 10.35 – 11.05)
Judita Železnik (Kozmetika Afrodita) bo predstavila štiri »vroče kozmetične trende« leta 2022, ki izkazujejo vse večje potrebe in pričakovanja popolnoma različnih generacij potrošnikov. Kako torej uspešno krmariti med več kot petdesetletno tradicijo in novo digitalno realnostjo ter pri tem ostati zaupanja vredna in trendovska blagovna znamka? Snovanje izdelkov od začetka do police je vse prej kot preprosta pot, pravi Petra Marinko (Pharma G, Nabie). Lahko pa se jo še dodatno oteži, če se zelo pazi na to, kaj je v izdelkih, od kod so sestavine, da se ne škoduje, išče najvišje standarde proizvodnje itd. V predavanju boste skozi zgodbo NABIE spoznali, kako vzpostaviti premijsko blagovno znamko kozmetike in prehranskih dopolnil povsem od začetka do police, in to na malo drugačen način. Očiščeno vsega odvečnega.
Prihodnost hrane (oder GIT, 15:00 – 16:00)
Z Woltovo direktorico marketinga Manco Šalehar aka Manco z Wolta bomo pogledali globoko v številke, pregledali aktualne priljubljene jedi in preverili, katerim jedem priljubljenost najhitreje raste. In še tema, ki bo sploh razveselila prehranske ponudnike: »Glede na to, da je sprememb ogromno, lahko celo napovemo, katere jedi bodo najbolj priljubljene v prihodnje.« Med drugim boste na predavanju izvedeli še, kako so se v zadnjih dveh letih spremenile prehranjevalne navade Slovencev, kako priljubljene so veganske jedi in katere prehranske trende lahko pričakujemo v prihodnosti. Ko smo ravno pri veganskem trendu: po mnenju številnih je prihodnost hrane brezmesna. Med njimi so tudi slovenska podjetja. Martin Rojnik je ustanovitelj blagovne znamke Grashka s sedežem na lastni ekološki družinski kmetiji na Graški Gori in proizvodnimi obrati v Velenju, z željo po razvoju inovativnih prehranskih izdelkov na rastlinski osnovi in praks regenerativnega kmetijstva, Tereza Poljanič pa ustvarja blagovno znamko veganskih izdelkov Tereza's Choice.