simona
Aktualno

MMarketinški začetki: Simona Petek Čerpnjak

Svojih prvih korakov v marketingu se za bralce MM-a spominja Simona Petek Čerpnjak, vodja projektov v družbi Panvita.

Prvo spoznanje: imej jasno postavljene cilje in strategijo

Prva prava izkušnja z marketingom Simone Petek Čarpnjak je bila otvoritev nakupovalnega središča Maximus v Murski Soboti. Odgovorna je bila za celovito pripravo in izvedbo dogodka, od celostne grafične podobe središča, same otvoritve in oglaševanja do komunikacije s partnerji in odnosov z mediji. »Delo me je v trenutku pritegnilo in takoj sem vedela, da je to nekaj, kar želim početi tudi v prihodnje. Ena od prvih lekcij, ki sem se je naučila, je bilo spoznanje, da je za uspešno delo ključno imeti jasno postavljene cilje in strategijo, ki te cilje zasleduje,« se spominja.

Če želiš biti uspešen, moraš poznati kupca

Kot pravi, jo je v marketinške vode zares »potegnilo« v Skupini Panvita, in sicer zaradi kompleksnosti in širine dela. »Če želiš biti uspešen pri svojem delu, moraš zelo dobro poznati svojega kupca, njegovo vedenje, razmišljanje, želje in pričakovanja. Natančno moraš poznati panogo in seveda svojo konkurenco, domače in svetovne trende, trende oglaševanja na vseh ravneh in še in še. Vseskozi se moraš biti pripravljen učiti in spoznavati novosti,« je povedala. Najbolj ji je v marketingu všeč »svoboda« oziroma  svoboda v razmišljanju in svoboda v kreativnosti. »Lahko si drugačen. Lahko si upaš. In tu je res samo nebo lahko meja.«

Biti je treba malenkost pred časom

Njen pogled na marketing se skozi ni pretirano spreminjal. »Od začetka vem, da so dinamika, kreativnost, prilagodljivost zapisani v marketinški DNK. Seveda pa se marketinška orodja, prijemi, okolje in družba spreminjajo in temu je potrebno slediti,« ugotavlja. Po njenem opažanju je vedno bolj pomembno razumevanje kupca, ga primerno in učinkovito nagovoriti, biti konsistenten, odkrit in kreativen. »In seveda vedno biti malenkost pred časom. Ključno pa je, da imata tako blagovna znamka kot  podjetje integriteto in zaupanje,« sklene.

Intervju

mm
27. 03. 2025

Neodgovorni, nespoštljivi, neprilagojeni? Ali pač samo drugačni?

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

Naši avtorji