MModerni seminar: Kriza nikoli ne počiva
Z izkušeno komunikatorko Katjo Krasko Štebljaj boste spoznali področje, ki se mu je nemogoče izogniti, se pa je nanj mogoče dobro pripraviti. Govora je seveda o kriznem komuniciranju.
Ker ni nihče imun na krize, je poznavanje protokolov in upravljanj s kriznim komuniciranjem pomembna komponenta za uspešno delo komunikatorjev. Z načinom kriznega komuniciranja je modro odgovorno obvladovati situacijo ter izkoriščati krizo kot priložnost za izgradnjo zaupanja, ugleda in verodostojnosti.
PREDAVATELJICA: Katja Krasko Štebljaj
KDAJ: 20. maj 2021, med 9:00 in 12:00, dogodek bo v online okolju
PRIJAVI SE NA: mmoderniseminarji@marketingmagazin.si, tel: 01 43 45 641
CENA SEMINARJA: 100,00 EUR + DDV. Za prijave do 12. maja 2021 in za naročnike MM-a velja 25 % popust.
MM-garancija: Če s seminarjem ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar.
Krize so, ko/če jih razrešimo in analiziramo, še kako pomemben kompas, s katerim korigiramo načrtovane aktivnosti za prihodnost. So spodbuda za drugačne strategije, načine delovanja, boljše poti in predvsem za samoreflesijo, ki dostikrat umanjka v sodobni družbi. S pomočjo kriz se veliko naučimo o sebi, drugih in organizaciji. Od komunikatorjev pa zahtevajo racionalno, premišljeno, a obenem hitro in učinkovito ukrepanje. Katja Krasko Štebljaj bo na MModenem seminarju predavala o pomenu vzpostavitve kulture poslušanja in graditvi boljših odnosov v podjetjih kot pomembni aktivnosti pred krizo.
Raziskave kažejo, da s poslušanjem organizacije lažje identificirajo »probleme«. Z večjo vpletenostjo zaposlenih dobimo njihovo večjo zavzetost. Poslušanje vodi k inoviranju, boljši medsebojni komunikaciji, boljšim poslovni rezultatom in boljši interni klimi. Spoznali boste tudi, kaj je še modro postoriti pred krizo, med krizo in po krizi. Pridobljene napotke boste lahko takoj uporabili v praksi.
Delavnica vam bo v pomoč tudi pri pripravi kataloga tem in nevarnosti, kriznega priporočnika za vaše podjetje in kriznega komunikacijskega načrta. Predavateljica vas bo vodila med množico globalnih in lokalnih primerov kriznega komuniciranja, s katerimi boste izostrili, česa se v krizah nikakor ne počne, in pridobili odgovore, kaj je tisto nujno za učinkovito upravljanje kriz.
O predavateljici
Katja Krasko Štebljaj je izkušena komunikatorka, ki se v družbi ELES ukvarja z internim komuniciranjem in vsebinskim marketingom, pred tem pa je skoraj osem let vodila njihovo službo za odnose z javnostmi. V svojem dolgoletnem delu na področju odnosov z javnostmi je uspešno upravljala vrsto kriz. Danes novim generacijam komunikatorjev na Londonski šoli za odnose z javnostmi predava kar tri predmete: krizno komuniciranje in upravljanje nevarnosti, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov ter vodenje projektov in produkcijo. Zelo rada združuje znanja s področja odnosov z javnostmi s psihologijo dela in organizacij.