z
Aktualno

Mobilni oglasi še naprej naraščajo po dvomestni stopnji

Svetovno oglaševanje na mobilnih napravah naj bi v letu 2024 doseglo 11-odstotno povečanje, saj naj bi njegova vrednost dosegla že 370 milijarde evrov. Pri tem bodo največji del prispevali družbena omrežja in ustvarjalci na njih.

Celoten znesek mobilnega oglaševanja na svetovni ravni je tako za 11 odstotkov večji kot  leta 2023, ko je oglaševalski proračun, namenjen mobilnim napravam, znašal 330 milijard evrov, kot kaže poročilo Data.ai. To je tudi za 8 odstotkov več kot leta 2022, še ugotavljajo. Največ prihodkov prihaja iz naslova kratkih filmov in aplikacij za deljenje videoposnetkov, torej družbenih omrežij.

Drugi največji trend, ki prinaša industriji mobilnih oglasov največ denarja, je generativna umetna inteligenca. Tudi ta je lani doživela eksponentno rast, zato so klepetalni roboti in generatorji UI, ki spodbujajo inovativne funkcije, prisotni v praktično vseh mobilnih storitvah, to pa posledično vpliva na rast oglasov na tem področju. Tretji najmočnejši trend predstavljajo mobilne igrice, četrti pa spletni nakupi preko mobilnih naprav.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji