Modna hiša Varteks s prenovljeno celostno podobo
Kako sta agencija Señor in modna hiša Varteks vzpostavili preobrat v očeh potrošnikov, da znamke Varteks ne dojemajo več kot konzervativno, temveč sodobno, svežo in drzno?
Kaja Kovič
Varteks je hrvaška modna znamka s stoletno tradicijo (deluje že od leta 1918) proizvodnje oblačil iz visokokakovostnih materialov in izdelave. Poleg lastne kolekcije izdelujejo oblačila tudi za svetovno znane blagovne znamke, kot je Hugo Boss. Raziskava percepcije potrošnikov pa je žal pokazala, da Varteks sicer poznajo in prepoznavajo njeno kakovost, a se pri nakupovanju oblačil preprosto ne spomnijo nanjo. Ko pomislijo na Varteks, ga večinoma dojemajo kot konzervativno znamko ali znamko s kakovostnimi oblačili za posebne priložnosti, kot je birma. V podjetju so se odločili, da je čas za spremembe in pri tem jim je pomagala agencija Señor.
Kako nagovoriti potrošnike?
Varteks in Señorovci so želeli narediti nov vtis znamke, za kar pa je bila potrebna popolnoma prenova celostne podobe. Že pred časom je prve korake v drzno pojavo znamke naredila nova kreativna direktorica Martina Vrdoljak Ranilović, ki je klasičnemu dizajnu dodala pridih sodobnosti, zato je prišel čas, da se znamka na novo pozicionira v očeh potrošnikov in z njimi komunicira na sodoben način. Señorovci so akcijo repozicioniranja začeli z dražilnimi sporočili na zunanjih oglasnih površinah, ki so izpostavljali ključne probleme pri percepciji znamke. V drugi fazi so sporočila prelepili s fotografijami, ki razkrivajo sodoben Varteks. Na podoben način so komunicirali tudi v digitalnih komunikacijskih kanalih in na televiziji.
Avtor fotografij je mladi up Denis Butorec, v oglase pa so vključili avtorsko pesem večkrat nagrajene glasbenice Dunje Ercegović (Bad Daughter). Agenciji Señor je z akcijo uspelo, da se danes Varteks v očeh potrošnikov uspešno kosa z bolj priljubljenimi znamkami višjega cenovnega razreda.