Modna platforma Glami še korak dlje k hiperpersonalizaciji
Pri modni platformi Glami so svojim uporabnikom predstavili nov način odkrivanja mode in nakupovanja, pri katerem jim nakupe olajša inovativna izboljšava tehnologije strojnega učenja.
Kupci lahko do prilagojene, organizirane in skrbno izbrane palete izdelkov pridejo preko kratkega kviza o najljubših blagovnih znamkah, velikostih in drugih modnih željah. S pomočjo rezultatov kviza Glami nato zanje išče prave izdelke med stotinami spletnih prodajaln in blagovnih znamk in tako poenostavi nakupovalno pot in prihrani dragoceni čas. »Uporabniki si bodo s pomočjo umetne inteligence lahko ogledali modna priporočila in ponudbe svojih najljubših blagovnih znamk, prilagojene njihovemu osebnemu modnem okusu. Bolj kot bodo kupci uporabljali Glami, bolj se bo ta prilagajal posameznikovemu slogu in okusu,« pravijo v družbi Glami. Prepričani so, da je umetna inteligenca najučinkovitejši način za zagotavljanje želja kupcev, hkrati pa povečuje zvestobo uporabnikov tistim ponudnikom, ki lahko zagotovijo prilagojene rešitve.
»Naše poslanstvo je bilo od nekdaj zbrati in organizirati vso modo na enem mestu na način, da jo lahko vsak odkrije. Pri izpolnjevanju tega poslanstva smo v zadnjih nekaj letih spoznali, da je modni okus izjemno oseben, zato je to, da strankam prihranimo čas pri iskanju po stotinah spletnih mest, le prvi del naše zgodbe. Prav tako se moramo zelo potruditi, da izbor modnih kosov prilagodimo slogu vsakega posameznika in mu pokažemo zgolj ustrezno ponudbo,« pravi Tomáš Hodboď, ustanovitelj in direktor družbe Glami. Njihov cilj pa ni le to, da bi uporabnikom pokazali natanko tiste stvari, ki jih imajo v mislih, ampak tudi odkrivanje novih modnih oblikovalcev in blagovnih znamk.