Moja čokolada: »Prilagodi se ali umri«
Kako se prilagajajo zaostrenim razmeram, v katerih spletna prodaja prav cveti, smo se pozanimali tudi pri Andražu Gavezu, skrbniku ključnih strank v podjetju Moja čokolada, ki pravi, da ne zaznavajo bistvenih odstopanj pri prodaji.
Tina Guček
Po besedah Andraža Gaveza imajo pri Moji čokoladi dve različni ciljni skupini: posameznike, ki čokoladne izdelke kupujejo za darilo, in tiste, ki čokolado in druge izdelke za peko kupujejo za ustvarjanje v kuhinji. »Zato je logično, da se je naš prodajni asortiman in posledično tudi marketinška strategija precej spremenila. To smo sicer predvidevali že pred nekaj meseci, a smo v tem trenutku skorajda prenehali prodajati čokolado za darila, obenem pa doživeli ogromno rast prodaje izdelkov za peko,« opisuje trenutno situacijo.
Čas za prilagajanje in testiranje
Njegov podjetniški nasvet v tem trenutku je preprost: »adapt or die«, torej »prilagodite se ali umrite«. »Zdaj se je resnično treba dobro prilagoditi in preprosto preizkušati najrazličnejše načine prodaje, preoblikovati izdelke in storitve ter se ponovno vprašati o pravih vrednotah in ciljih podjetja. Mi se kljub vsemo še vedno držimo čokolade in verjamemo naši mantri: 'Devet od desetih ljudi obožuje čokolado. Deseti vedno laže.'« je Gavez povedal za MM.