»Moja mama je bila tuba zobne paste«
Ikea je v sodelovanju z agencijo Ogilvy zasnovala zanimive oglase za plišaste igrače linije Blåvingad.
V oglasih so želeli poudariti, da veliko poudarka namenjajo recikliranju, iz reciklirane plastike, ki so jo pobrali iz morja, pa so izdelane tudi omenjene plišaste igrače. Ob sliki plišastega kita na oglasnem panoju so tako zapisali: »Moja mama je bila tuba zobne paste, moj oče pa plastenka pomarančnega soka.« Drugi kit sporoča: »Moja mama je bila vreča za smeti, moj oče pa vrečka za čips.«
»Kolekcija Blåvingad nam služi kot navdih in nas spodbuja k bolj zdravemu oz. bolj trajnostnemu življenju. Ker si vsi delimo isti dom, je ključnega pomena, da prevzamemo odgovornost in si prizadevamo za bolj trajnostno prihodnost,« je ob predstavitvi oglasov povedala Carla Klumpenaar, ki je v Ikeinem franšiznem podjetju Al-Futtaim Ikea generalna direktorica za marketing in komuniciranje, odgovorna za Združene arabske emirate, Katar, Egipt in Oman.
Poleg zunanjega oglaševanja so predstavili tudi tri televizijske oglase: