ikea igrace
Aktualno

»Moja mama je bila tuba zobne paste«

Ikea je v sodelovanju z agencijo Ogilvy zasnovala zanimive oglase za plišaste igrače linije Blåvingad.

V oglasih so želeli poudariti, da veliko poudarka namenjajo recikliranju, iz reciklirane plastike, ki so jo pobrali iz morja, pa so izdelane tudi omenjene plišaste igrače. Ob sliki plišastega kita na oglasnem panoju so tako zapisali: »Moja mama je bila tuba zobne paste, moj oče pa plastenka pomarančnega soka.« Drugi kit sporoča: »Moja mama je bila vreča za smeti, moj oče pa vrečka za čips.«

»Kolekcija Blåvingad nam služi kot navdih in nas spodbuja k bolj zdravemu oz. bolj trajnostnemu življenju. Ker si vsi delimo isti dom, je ključnega pomena, da prevzamemo odgovornost in si prizadevamo za bolj trajnostno prihodnost,« je ob predstavitvi oglasov povedala Carla Klumpenaar, ki je v Ikeinem franšiznem podjetju Al-Futtaim Ikea generalna direktorica za marketing in komuniciranje, odgovorna za Združene arabske emirate, Katar, Egipt in Oman.

Poleg zunanjega oglaševanja so predstavili tudi tri televizijske oglase:

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji