Morda SKOJ odpade, bo pa zato e-SKOJ
Čeprav so morali zaradi pandemije letošnjo Slovensko konferenco za odnose z javnostmi odpovedati, pa bo organizator, Slovensko društvo za odnose z javnostmi, vseeno organiziral njeno digitalno različico. Brezplačna predavanja bodo med 24. in 26. novembrom
Slovensko društvo za odnose z javnostmi ob praznovanju 30-letnice ustanovitve ni vrgel puške v koruzo in organizira e-SKOJ, ki bo izobraževal na temo »Skozi izkušnje bogatejši«. Tridnevni dogodek bodo otvorili z »okroglo mizo o lekcijah«, kjer bodo sledili pogovoru komunikatorke, menedžerja in priznanega športnika, ki bodo udeležencem zaupali, kje so črpali moč in znanje za premagovanje izzivov, kako dobivajo znanje in tudi kako ga delijo. Gosti bodo Ana Verčko Grilec (Goodyear), Lovro Peterlin (A1 Slovenija) in kajakaš na divjih vodah Peter Kauzer.
Drugi dan bosta dve predavanji. Milena Jakovljevič (DROM agency) bo predstavila »(ne)zgode digitalnih kampanj«. Aoife Clarke (Lidl Irska in Severna Irska) bo predavala o primeru iz prakse, ki je irski Lidl postavil v središče viharja kriznega komuniciranja.
Tretji dan bodo predstavili tri najboljše komunikacijske prakse, ki so jih v času koronakrize izpeljale slovenska podjetja. Sledi še pogovor, v katerem bosta Nataša Houmark (Johnson & Johnson) in prof. dr. Dejan Verčič razpravljala o tem, kaj smo se naučili in ali bo sploh še kdaj tako, kot je nekdaj bilo.