24ur
Aktualno

MOSS: 24ur.com je bil februarja najbolj bran slovenski portal

Februarski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je imel v tem mesecu doseg 950 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z januarjem zabeležil za 6,3 odstotka manjši obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj več kot milijon obiskovalcev. Povprečen bralec je februarja na portalu 24ur.com ostal 9 minut in 23 sekund. V tem mesecu je obiskanost oziroma branost padla prvim devetim najbolj obiskanim portalom na lestvici. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s 786 tisoč unikatnimi obiskovalci in Zurnal.si s 689 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem mestu mu sledita rtvslo.si s 688 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 654 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Med prvimi desetimi portali se uporabniki sicer največ časa zadržijo na portalu rtvslo.si, in sicer v povprečju 11 minut in 6 sekund.

Celotno razvrstitev najdete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji