MOSS: 24ur.com je bil februarja najbolj bran slovenski portal
Februarski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je imel v tem mesecu doseg 950 tisoč unikatnih uporabnikov.
Miro Majcen
Portal 24ur.com je v primerjavi z januarjem zabeležil za 6,3 odstotka manjši obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj več kot milijon obiskovalcev. Povprečen bralec je februarja na portalu 24ur.com ostal 9 minut in 23 sekund. V tem mesecu je obiskanost oziroma branost padla prvim devetim najbolj obiskanim portalom na lestvici. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s 786 tisoč unikatnimi obiskovalci in Zurnal.si s 689 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem mestu mu sledita rtvslo.si s 688 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 654 tisoč unikatnimi obiskovalci.
Med prvimi desetimi portali se uporabniki sicer največ časa zadržijo na portalu rtvslo.si, in sicer v povprečju 11 minut in 6 sekund.
Celotno razvrstitev najdete na povezavi.