MOSS: 24ur.com je bil tudi marca najbolj bran slovenski portal
Marčevski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 954 tisoč unikatnih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi s februarjem zabeležil za 0,3 odstotka večji obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj 951 tisoč obiskovalcev, mesec pred tem pa skoraj milijon. Povprečen bralec je marca na portalu 24ur.com ostal 9 minut in 36 sekund.
V marcu je bilo sicer v prvi deseterici najbolj obiskanih portalov minimalno sprememb. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 788 tisoč unikatnimi obiskovalci in Zurnal.si s skoraj 687 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem mestu mu sledita rtvslo.si s 680 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 642 tisoč unikatnimi obiskovalci.
Med prvimi desetimi portali se uporabniki največ časa zadržijo na portalu rtvslo.si, in sicer v povprečju 11 minut in 14 sekund.
Celotno razvrstitev in obiskanost najdete na povezavi.