MOSS: 24.ur.com ostaja najbolj bran spletni portal
Po junijskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 917 tisoč unikatnih uporabnikov.
Miro Majcen
Portal 24ur.com je v primerjavi z majem zabeležil za 0,9 odstotka manjši obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 18 sekund. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 792 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,4-odstotno zmanjšanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 705 tisoč unikatnimi obiskovalci (1,4-odstotni manjši obisk). Na četrtem mestu mu sledita metropolitan.si z dobrimi 654 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s 651 tisoč unikatnimi obiskovalci.
Rezultate si lahko ogledate na povezavi.