MOSS : 24.ur.com še naprej najbolj bran spletni portal
Po julijskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 915 tisoč unikatnih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 0,1 odstotka manjši obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 45 sekund. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 792 tisoč unikatnimi obiskovalci in zurnal24.si s 708 tisoč unikatnimi obiskovalci. Na četrtem in petem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 646 tisoč unikatnimi obiskovalci in Metropolitan s 645 tisoč unikatnimi obiskovalci. Precej manjši obisk – 581 tisoč unikatnih obiskovalcev – beleži rtvslo.si, a uporabniki na njem v povprečju preživijo 11 minut.
Rezultate si lahko ogledate na povezavi.