j
Aktualno

MOSS: 24ur.com še vedno kraljuje, branost portala delo.si pada

Po januarskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo dobrih 929 tisoč edinstvenih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 0,3 odstotka nižji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 38 sekund.

Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z 810.584 unikatnimi obiskovalci in zurnal24.si s 731.510 unikatnimi obiskovalci. Oba portala sta zabeležila rast obiskov, prvi za 4,8, drugi pa za 3 odstotke.

Na četrtem in petem mestu sta metropolitan.si in slovenskenovice.si. Prvi peterici s precej manjšim obiskom sledita rtvslo.si in n1info.si. Spletna stran delo.si je po podatkih januarske raziskave MOSS padla na 8. mesto, medtem ko je bila še konec poletja na 5. mestu.

Rezultate si lahko ogledate TU.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji