MOSS: 24ur.com še vedno kraljuje, branost portala delo.si pada
Po januarskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo dobrih 929 tisoč edinstvenih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 0,3 odstotka nižji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 38 sekund.
Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z 810.584 unikatnimi obiskovalci in zurnal24.si s 731.510 unikatnimi obiskovalci. Oba portala sta zabeležila rast obiskov, prvi za 4,8, drugi pa za 3 odstotke.
Na četrtem in petem mestu sta metropolitan.si in slovenskenovice.si. Prvi peterici s precej manjšim obiskom sledita rtvslo.si in n1info.si. Spletna stran delo.si je po podatkih januarske raziskave MOSS padla na 8. mesto, medtem ko je bila še konec poletja na 5. mestu.
Rezultate si lahko ogledate TU.