MOSS: 24ur.com tudi julija najbolj bran spletni medij
Julijski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 914 tisoč unikatnih uporabnikov.
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 2,6 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 43 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z dobrimi 793 tisoč unikatnimi obiskovalci (5,2-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 702 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,1-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita rtvslo.si s 650 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 649 tisoč unikatnimi obiskovalci.