24ur
Aktualno

MOSS: 24ur.com tudi julija najbolj bran spletni medij

Julijski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 914 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 2,6 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 43 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z dobrimi 793 tisoč unikatnimi obiskovalci (5,2-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 702 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,1-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita rtvslo.si s 650 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 649 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji