moss
Aktualno

MOSS: Obiskanost 24ur.com nekoliko upadla, a ostaja na prvem mestu

Avgustovski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da daleč najbolj bran slovenski (spletni) medij ostaja 24ur.com, kljub skoraj trem odstotkom manjši obiskanosti.

Julija 2024 je to spletno stran obiskalo 969.599 unikatnih uporabnikov, ki so se na njej zadržali v povprečju 7 minut in 53 sekund, avgusta pa je bilo uporabnikov 942.258 (2,8 % manj). Na spletni strani 24ur.com so ostali povprečno osem minut.

Na drugem mestu ostaja portal Siol.net s 774.040 (tudi njim je branost v primerjavi z julijem upadla, in sicer za 2,4 %). Tudi tretje mesto ostaja nespremenjeno – na njem je zurnal24.si s 731 tisoč obiskovalci.

Največje povečanje obiska spletnega mesta so v avgustu zabeležili spletna stran hashtag.si (85,7 %), caszazemljo.si (78,7 %) in eposavje.com (64,1 %), največji upad pa mladina.si (-37,4 %), nogomania.com (-33 %) in ptujinfo.com (-29,7%).

Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji