MOSS: Obiskanost 24ur.com nekoliko upadla, a ostaja na prvem mestu
Avgustovski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da daleč najbolj bran slovenski (spletni) medij ostaja 24ur.com, kljub skoraj trem odstotkom manjši obiskanosti.
Julija 2024 je to spletno stran obiskalo 969.599 unikatnih uporabnikov, ki so se na njej zadržali v povprečju 7 minut in 53 sekund, avgusta pa je bilo uporabnikov 942.258 (2,8 % manj). Na spletni strani 24ur.com so ostali povprečno osem minut.
Na drugem mestu ostaja portal Siol.net s 774.040 (tudi njim je branost v primerjavi z julijem upadla, in sicer za 2,4 %). Tudi tretje mesto ostaja nespremenjeno – na njem je zurnal24.si s 731 tisoč obiskovalci.
Največje povečanje obiska spletnega mesta so v avgustu zabeležili spletna stran hashtag.si (85,7 %), caszazemljo.si (78,7 %) in eposavje.com (64,1 %), največji upad pa mladina.si (-37,4 %), nogomania.com (-33 %) in ptujinfo.com (-29,7%).
Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.