24ur
Aktualno

MOSS: Septembra je bil najbolj bran spletni portal 24ur.com

Septembrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 956 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 3,7 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 33 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 818 tisoč unikatnimi obiskovalci (2,4-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 697 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,6-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 680 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 671 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji