MOSS: Septembra je bil najbolj bran spletni portal 24ur.com
Septembrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 956 tisoč unikatnih uporabnikov.
Črt Piksi
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 3,7 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 33 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 818 tisoč unikatnimi obiskovalci (2,4-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 697 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,6-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 680 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 671 tisoč unikatnimi obiskovalci.