24ur
Aktualno

MOSS: Septembra je bil najbolj bran spletni portal 24ur.com

Septembrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 956 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 3,7 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 33 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 818 tisoč unikatnimi obiskovalci (2,4-odstotno povečanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 697 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,6-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita slovenskenovice.si s 680 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s skoraj 671 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji