MOSS: V maju je bil najbolj obiskan spletni portal 24ur.com
Majski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo več kot 919 tisoč unikatnih uporabnikov.
Praktično vsi portali iz peterice najbolj obiskanih (z izjemo zurnal24.si) v primerjavi z aprilom beležijo nekoliko manjši obisk. Portal 24ur.com je v primerjavi z aprilom zabeležil za 2,6 odstotka manjši obisk, takrat ga je obiskalo 944 tisoč unikatnih uporabnikov. Povprečen bralec je aprila na portalu 24ur.com ostal 8 minut in 58 sekund (aprila 10 minut in 5 sekund).
Po mesečni obiskanosti sta bila maja precej bolj zadaj portala Siol.net s 764 tisoč unikatnimi obiskovalci in zurnal24.si s 699 tisoč unikatnimi obiskovalci. Razvrstitev petih najbolj obiskanih zaokrožujeta rtvslo.si s 638 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s 631 tisoč unikatnimi obiskovalci.