k
Aktualno

Musk pozdravlja oglaševalce nazaj na Twitter

Tehnološka velikana Amazon in Apple načrtujeta nadaljevanje polnega oglaševanja na Twitterju, saj je Elon Musk pozdravil vrnitev blagovnih znamk na plaformo.

Prihodki od oglaševanja na Twitterju so po Muskovem oktobrskem prevzemu močno padli - za 44 kar milijard dolarjev. To naj bi se zgodilo predvsem ​​zaradi splošne zaskrbljenosti glede porasta sovražnega govora na platformi.

Od takrat naprej poskuša lastnik Elon Musk z ekipo spodbuditi oglaševalce, naj se vrnejo, prejšnji teden naj bi jim celo poslali e-pošto, v kateri so dobili spodbude in ponudbe za povečanje njihove prisotnosti na platformi. Apple bo kot največji oglaševalec na Twitterju po poročanju Bloomberga zopet »v celoti nadaljeval« z oglaševanjem.

Spomnimo, Musk je Apple obtožil, da izkorišča svojo tržno moč proti Twitterju, vključno z zmanjšanjem oglaševanja, kot tudi z grožnjo, da bo odstranil aplikacijo Twitter iz trgovine za aplikacije, App Store. Vendar pa je po srečanju med Muskom in izvršnim direktorjem Appla Timom Cookom šef Twitterja sporočil, da je spor rešen.

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji