Musk pozdravlja oglaševalce nazaj na Twitter
Tehnološka velikana Amazon in Apple načrtujeta nadaljevanje polnega oglaševanja na Twitterju, saj je Elon Musk pozdravil vrnitev blagovnih znamk na plaformo.
Kaja Kovič
Prihodki od oglaševanja na Twitterju so po Muskovem oktobrskem prevzemu močno padli - za 44 kar milijard dolarjev. To naj bi se zgodilo predvsem zaradi splošne zaskrbljenosti glede porasta sovražnega govora na platformi.
Od takrat naprej poskuša lastnik Elon Musk z ekipo spodbuditi oglaševalce, naj se vrnejo, prejšnji teden naj bi jim celo poslali e-pošto, v kateri so dobili spodbude in ponudbe za povečanje njihove prisotnosti na platformi. Apple bo kot največji oglaševalec na Twitterju po poročanju Bloomberga zopet »v celoti nadaljeval« z oglaševanjem.
Spomnimo, Musk je Apple obtožil, da izkorišča svojo tržno moč proti Twitterju, vključno z zmanjšanjem oglaševanja, kot tudi z grožnjo, da bo odstranil aplikacijo Twitter iz trgovine za aplikacije, App Store. Vendar pa je po srečanju med Muskom in izvršnim direktorjem Appla Timom Cookom šef Twitterja sporočil, da je spor rešen.