Na Azurni obali se poleg oglaševalske zbira tudi smetana zabavne industrije
Ta teden bodo oči javnosti uprte v slovite Kanske leve, dogajanje v Cannesu pa se ne osredotoča le na oglaševalsko kreativnost, temveč tudi na zabavno industrijo.
Kaja Kovič
Kreativne agencije, medijske hiše in veliki oglaševalci bodo tudi tokrat soj žarometov nase usmerili s pomočjo zvezdnikov, ki si bodo z njimi delili veliki oder festivalske palače ter manjše odre na plažah ob promenadi La Croisette.
Te so namreč tudi letos zakupili (oglaševalski) velikani, tehnološka podjetja in agencijske mreže, kot so Meta, Spotify, WPP, Dentsu, Microsoft, Pinterest, Havas, RTL, FreeWheel, medijska skupina SRMG in drugi; veliko zanimivih dogodkov pa se bo odvijalo tudi na jahtah, ki so že napolnile zaliv. Največja med njimi je zagotovo križarka Virgin Records, mi pa bomo poročali o dogajanju na jahti družbe Teads.
Obiskovalci mednarodnega festivala kreativnosti bodo tako ta teden uživali v družbi Kevina Harta, Halle Berry, will.i.ama, Lizzo, Jacka Harlowa, Skrillexa, reperja A$AP Rockyja (ali bo z njim prišla tudi njegova boljša polovica Rihanna, še ni znano), skupin Foo Fighters in Florence and the Machine, starlete Paris Hilton, DJ-dvojice Disclosure, vzhajajoče zvezde H.E.R. in drugih.