bledcom
Aktualno

Na BledComu o ponovnem zagonu komuniciranja po koronskem premoru

Danes se je na Bledu začel 29. mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi – BledCom. Gre za tradicionalno srečanje akademikov in praktikov z vsega sveta, ki raziskujejo raznolike teme s področja odnosov z javnostmi in povezanih disciplin.

Osrednja tema letošnjega simpozija je »Ponovni zagon« oz. vprašanje, kako organizacije po koronskem premoru ponovno odkrivajo komuniciranje s svojimi notranjimi in zunanjimi deležniki. O ponovnem zagonu komuniciranja v organizacijah je dr. Dejan Verčič, profesor na FDV in partner v družbi Herman & partnerji ter začetnik in organizator simpozija, povedal:  »Tako kot raste vrednost neopredmetenih sredstev v vrednosti sodobnih podjetij, tako raste vrednost mehkih znanj in veščin pri njihovem vodenju. Komuniciranje in to v vse smeri, od poslušanja do sporočanje in dogovarjanja, je vse bolj pomembno ne le za menedžerje, temveč za vse zaposlene. Več kot je v podjetju znanja, bolj je to razpršeno in lahko se učinkovito uporablja samo v sodelovanju čim večjega števila ljudi. Medtem pa postajajo tudi meje med zaposlenimi v organizacijah in kupci ter vsemi ostalimi zunaj njih vse bolj porozne in s tem rastejo polja tako sodelovanja kot tudi konfliktov.«

vercic

»Najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki«

Uvodno predavanje na letošnjem srečanju več kot stotih znanstvenikov in praktikov iz osemindvajsetih držav je imel dr. Dmytro Oltarzhevskyi, profesor oglaševanja in odnosov z javnostmi na Narodni univerzi Tarasa Ševčenka v Kijievu. V svojem govoru je izpostavil, da smo zaradi dogodkov v Ukrajini prisiljeni na komunikacijsko stroko pogledati z novega zornega kota. »Včasih smo razvijali zgodbe blagovnih znamk in se osredotočali na življenja zvezdnikov. Danes ugotavljamo, da lahko najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki, ki so sami doživeli neverjetne trenutke. Na primer zgodba upokojenega ukrajinskega poštarja, ki je sestrelil rusko lovsko letalo. Ali pa zgodba deklice, ki je kot prostovoljka rešila življenje psom, ki so bili ujeti v ognju. To so junaki našega časa in zaslužijo si, da se o njih pripovedujejo zgodbe,« je povedal.

dmytro

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji