Na Dane komunikacija prihaja nevroznanstvenik Moran Cerf
Med 11. in 14. aprilom bo v Rovinju potekal festival Dani komunikacija (Dnevi komunikacije), na katerem bo nastopil tudi eden od vodilnih nevroznanstvenikov Moran Cerf.
Ta bo obiskovalcem razložil ozadje nezavednega pri človeku in razodel, kaj poganja (ne)zavedno vedenje potrošnikov. Philip Kotler je zaradi teh dognanj Cerfa označil za novega vodjo na področju marketinga in prodaje. Po njegovem mnenju so namreč prav nezavedna vedenja potrošnikov ključna.
Moran Cerf je kariero začel kot etični heker, in sicer z varnostnim nadzorom bank in državnih institucij, kar ga je pozneje usmerilo na znanstveno pot preučevanja in nato hekanja najzanimivejšega »sefa« na svetu – človeškovih možganov.
Njegove študije so močno osvetlile procese podzavestnega sprejemanja odločitev in kako lahko vplivamo nanje. Na govorniškem odru se bo posvetil tudi tematiki predvidevanja človeških interesov s ciljem kakovostnega vodenja in oblikovanja uspešnega tima.
Branka Bajt, direktorica podjetja Telekoma Hrvaška, ki je sponzor predavanja Cerfa, je ob tem dejala: »Kompleksnost in hitrost današnjega sveta sta velik izziv, s katerim se blagovne znamke vse težje soočajo in se mu želijo čim hitreje prilagoditi. Razumevanje vedenja uporabnikov je zelo pomembno, še pomembnejše pa je napovedovanje njihovega vedenja in razumevanje čustvenih vzvodov za njihove odločitve. Le s klasičnimi raziskovalnimi metodami pa je težko priti do teh vzvodov, saj se pogosto nahajajo v podzavestnem delu našega razmišljanja.«
Prav njim se bo Morgan Cerf posvetil v svojem predavanju z naslovom »3 ideje iz nevroznanosti, ki so bile odkrite v zadnjih 10 letih in bodo spremenile naslednjih 10«.