dunaj
Aktualno

Na Dunaju izdali »zdravstveno opozorilo«, ki svari pred »podunajsko žalostjo«

Dunajska turistična organizacija je v sodelovanju z agencijo Jung von Matt Donau zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri opozarjata na nevarnost tako imenovanega »Post-Vienna-Bluesa« (PVB).

Turistično oglaševalsko akcijo izvajajo v Severni Ameriki, temelji pa na ideji, da bodo morda Američani, ki bodo obiskali Dunaj, po vrnitvi domov izkusili občutke melanholije, nostalgičnega sanjarjenja in čustvenega nemira. »Post-Vienna-Blues je psihološki fenomen, ki se lahko pojavi po potovanju na Dunaj. Morda se bo komu odločitev, da izpostavimo negativne posledice, ki jih lahko ima potovanje na Dunaj, zdela drzna, ampak menimo, da je ravno zaradi tega ta kampanja tako izjemna. Upa si odstopati, tako konceptualno kot vizualno, hkrati pa si prizadeva pritegniti občinstvo, ki se ne boji tvegati,« pravi Stefan Bauernberger, kreativni direktor v agenciji Jung von Matt Donau.

PVB

Oglasi se prikazujejo na digitalnih zaslonih na Times Squaru v New Yorku, poleg tega pa tudi na 70 digitalnih avtobusnih postajališčih in časopisnih kioskih po Manhattnu. S spletnim oglaševanjem bodo prisotni še v Washingtonu, Chicagu, Los Angelesu, San Franciscu, Torontu in Montrealu, prvič pa tudi v Bostonu, in sicer zaradi nove neposredne letalske povezave letalske družbe Austrian Airlines.

Poleg tega bodo lahko obiskovalci Dunaja na spletni post.vienna.info preverili, ali trpijo za simptomi PVB, spletna stran pa je tudi satirično preoblikovala glavne dunajske znamenitosti v »lokacije z visokim tveganjem«. Poleg tega so identificirali »sprožilce« Post-Vienna-Bluesa, med katerimi je 2.000 dunajskih kavarn, 27 gradov, 163 palač in več kot 100 muzejev.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji