»Na Facebooku je vpletenost sledilcev večja kot na Instagramu«
Nekdanja televizijska kuharica, avtorica kuharskih knjig, blogerka in spletna vplivnica Ana Žontar je za prihajajočo MM-ovo prilogo KuhaMMo razložila, kako ji je uspelo ustvariti tako prijateljsko povezano skupnost.
Kaja Kovič
Ana Žontar je svojo kuharsko pot začela leta 2010 s pisanjem osebnega kuharskega bloga Ljubezni polna skleda, leta 2012 jo je prav uspešno pisanje popeljalo do snemanja televizijskih oglasov za kuhinjsko posodo in pozneje do lastne kuharske oddaje na POP TV-ju z naslovom Anina kuhinja. V celotni karieri se je posvečala pisanju knjig in ustvarjanju spletnih vsebin, na družbenih omrežjih pa ima na deset tisoče sledilcev; na Instagramu skoraj 40 tisoč, na Facebooku pa okoli 90 tisoč.
Do skupnosti na zelo naraven način
Mamica dveh otrok pove, da je izgradnja skupnosti na družbenih omrežjih v teh 13 letih potekala zelo naravno. »K povečevanju sledilcev je pomagala tudi televizija – oddaja Anina kuhinja in udeležba pri oddaji Dobro jutro, v kateri sem kuhala tri leta.« Zelo naravno je nastala tudi skupnost na spletni strani, na kateri ima približno 500.000 unikatnih ogledov na mesec. »Ves ta čas sem bila osredotočena le ustvarjanje vsebine, kuhanje, fotografiranje in snemanje jedi. Rada objavljam vsebine, ljudje pa moje recepte komentirajo, všečkajo in zastavljajo dodatna vprašanja, zato z njimi veliko komuniciram.«
Facebookovi uporabniki so malce starejši
Na vprašanje, na kateri platformi se najbolje počuti, Ana odgovori, da na Facebooku. »Imam ga raje kot Instagram, ker so ljudje tam veliko bolj angažirani – delijo svoja mnenja, misli, predloge, fotografije svojih kreacij, komentirajo, sprašujejo ... Facebookovi uporabniki so malce starejši v primerjavi z glavnino uporabnikov novejših platform in so običajno bolj povezani oziroma vpeti v kulinariko. Prav zato imajo objave z recepti visok doseg in večjo vključenosti.
Instagram pa je po drugi strani bolj vizualen medij, na katerem sledilci sicer radi gledajo in všečkajo fotografije, ni pa vedno tako, da recept tudi uporabijo. »Uporabnikom Instagrama so bolj všeč sladice, saj so vizualno bolj privlačne.«
DAN_D_23
Zaradi bliskovite rasti trenda vplivnostnega marketinga in družbenih omrežij ekipa MM-a 16. marca 2023 organizira dogodek Dan_d_23, na katerem se bodo govorci posvetili letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Dogodek je namenjen podjetjem, upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo osvojiti vsa potrebna znanja.