Na Instagramu lahko pričakujemo (še) več oglasov
Instagramovo matično podjetje Meta naj bi nove oglasne formate testiralo zaradi upadajočih oglaševalskih prihodkov. Med drugim preučujejo možnost oglasov v profilih uporabnikov.
Dreamstime
Sodeč po finančnem poročilu v drugem četrtletju letošnjega leta je Meta v težavah, saj se bori tako s padcem števila uporabnikov, ki zapuščajo njihove platforme, kot tudi z manjšimi prihodki. Če so pred letom dni vrednost holdinga ocenili na bilijon dolarjev, so do danes izgubili že dve tretjini te vrednosti. Konec septembra so Metine delnice dosegle najnižjo vrednost po letu 2019.
Da bi se spopadli z upadajočimi oglaševalskimi prihodki (še pred meseci nekaj precej težko verjetnega), so napovedali nove oglaševalske formate, s katerimi naj bi ustregli poslovnim uporabnikom. Med njimi je največ prahu dvignilo oglaševanje v profilih uporabnikov. In sicer bi se oglas prikazal takrat, ko uporabnik obišče profil drugega uporabnika, klikne na objavo in »scrolla«.
Oglasov naj ne bi testirali med najstniki, temveč le pri uporabnikih z odprtimi profili. Ob tem so v Meti povedali še, da naj bi s tovrstnimi oglasi lahko zaslužili tudi ustvarjalci oziroma lastniki profilov. »Oglasi na profilih dajejo oglaševalcem priložnost razširiti doseg z uporabo obstoječih orodij, medtem ko to po drugi strani za uporabnike pomeni bolj personalizirano oglaševalsko izkušnjo,« so zapisali.
V okviru sprememb naj bi bilo poleg krajših oglasov v okviru Reels (po vzoru YouTuba bi se predvajali po predvajanem videu in bi jih bilo mogoče preskočiti) tudi tako imenovano oglaševanje več blagovnih znamk. Če bi se na primer uporabnik odzval na nek oglas, bi mu pozneje posredovali več oglasov sorodnih blagovnih znamk.