netflix
Aktualno

Na Netflixu zadovoljni z novo funkcijo, podprto z oglasi

Po poročanju analitičnega podjetja Antenna, naj nova različica, podprta z oglasi, ne bi prinesla pričakovanih rezultatov, a Netflixova predstavnica odnosov z javnostmi trdi ravno nasprotno – v podjetju so zelo zadovoljni.

Oglaševalci lahko od začetka novembra dalje s svojimi oglasi ciljajo na 10 najbolj priljubljenih serij Netflixa ali na določene zvrsti vsebine. Gledalcev sicer ne morejo segmentirati glede na spol, starost, nastavitve gledanja ali čas dneva, ampak le na kraj in kot rečeno, vsebino. Netflix tako oglaševalcem omogoča predvajanje oglasnih spotov, dolgih 15 ali 30 sekund, pred, med ali po izbrani vsebini.

Je Netflixu uspelo?

V slabih dveh mesecih je Netflix pridobil 9 odstotkov novih prijav, od tega pa si je približno 57 odstotkov naročnikov izbralo funkcijo, ki je podprta z oglasi, a kar 43 odstotkov ljudi je zamenjalo dražji paket za cenejšega.

Ker je običajno cilj pretočnih platform, ki uvajajo cenejše različice, pridobiti čim več novih uporabnikov, hkrati pa obdržati čim večjo število tistih, ki imajo dražje različice, so iz analitičnega podjetja Antenna povedali, da Netflixu ni uspelo, kar se je pričakovalo.

Predstavnica za odnose z javnostmi pri Netflixu je dejala, da so Antennini podatki netočni: »Še vedno je zelo zgodaj za podajo pravih rezultatov in učinkov, a vseeno lahko trdimo, da smo zadovoljni smo z lansiranjem cenejše različice Netflixa, prav tako pa smo zadovoljni z vključenostjo gledalcev in vnemo oglaševalcev.«

Spomnimo, Netflix je 3. novembra v ZDA uvedel funkcijo, podprto z oglasi, ki stane le 6,99 dolarjev (polovico manj kot dražja različica) na mesec. To so uvedli kot del prizadevanja za diverzifikacijo prihodkov in razširitev baze naročnikov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji