Na odločitve potrošnikov glede trajnosti najbolj vplivajo vplivneži
Nova raziskava odkriva, kaj najbolj vpliva na odločitve potrošnikov glede trajnosti. Nanje bolj kot televizijski dokumentarci, novinarski članki in vladne kampanje vplivajo prav vplivneži.
Kaja Kovič
Raziskava, ki sta jo izvedli blagovni znamki Dove in Hellman's, ki sodita pod okrilje družbe Unilever, prikazuje, kako lahko znamke uporabijo družbene medije in vplivneže za ustvarjanje vsebin v skladu s trajnostnimi pobudami.
Kar tri četrtine od 6 tisoč anketiranih potrošnikov iz Velike Britanije, ZDA in Kanade je dejalo, da so zaradi vsebine na družbenih medijih sprejeli bolj trajnostne odločitve in posledično tudi spremenili vedenje.
TikTok in Instagram kot učitelja trajnostnega ravnanja
Kar 83 odstotkov vprašanih se je strinjalo, da sta TikTok in Instagram koristni mesti za iskanje nasvetov o bolj trajnostnih praksah. »Ljudje težje sprejemajo trajnostne odločitve zaradi pomanjkanja enostavnih in hitrih, a zanesljivih informacij,« je dejala Conny Braams, glavna digitalna in komercialna direktorica pri podjetju Unilever. »Naš cilj je nadaljevati sodelovanje s partnerji vplivneži ter jih podpirati tudi v prihodnje, saj bomo lahko izboljšali trajnostno vsebino.«
Ljudje najbolj zaupajo vplivnežem
Skoraj 80 odstotkov potrošnikov je vplivneže ocenilo kot bolj vplivne od televizijskih dokumentarcev (48 odstotkov), novinarskih člankov (37 odstotkov) in vladnih kampanj (20 odstotkov), kar krepi moč vplivnežev v času nezaupanja potrošnikov v medije in vladne institucije. Visoke ocene za Instagram in TikTok kot mesti, na katera se potrošniki obrnejo po informacije, poudarjajo nadaljnjo pomembnost platform družbenih medijev.
DAN_D_23
Zaradi bliskovite rasti trenda vplivnostnega marketinga in družbenih omrežij ekipa MM-a 16. marca 2023 organizira dogodek Dan_d_23, na katerem se bodo govorci posvetili letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Dogodek je namenjen podjetjem, upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo osvojiti vsa potrebna znanja.