vplivneži
Aktualno

Na odločitve potrošnikov glede trajnosti najbolj vplivajo vplivneži

Nova raziskava odkriva, kaj najbolj vpliva na odločitve potrošnikov glede trajnosti. Nanje bolj kot televizijski dokumentarci, novinarski članki in vladne kampanje vplivajo prav vplivneži.

Raziskava, ki sta jo izvedli blagovni znamki Dove in Hellman's, ki sodita pod okrilje družbe Unilever, prikazuje, kako lahko znamke uporabijo družbene medije in vplivneže za ustvarjanje vsebin v skladu s trajnostnimi pobudami.

Kar tri četrtine od 6 tisoč anketiranih potrošnikov iz Velike Britanije, ZDA in Kanade je dejalo, da so zaradi vsebine na družbenih medijih sprejeli bolj trajnostne odločitve in posledično tudi spremenili vedenje.

TikTok in Instagram kot učitelja trajnostnega ravnanja

Kar 83 odstotkov vprašanih se je strinjalo, da sta TikTok in Instagram koristni mesti za iskanje nasvetov o bolj trajnostnih praksah. »Ljudje težje sprejemajo trajnostne odločitve zaradi pomanjkanja enostavnih in hitrih, a zanesljivih informacij,« je dejala Conny Braams, glavna digitalna in komercialna direktorica pri podjetju Unilever. »Naš cilj je nadaljevati sodelovanje s partnerji vplivneži ter jih podpirati tudi v prihodnje, saj bomo lahko izboljšali trajnostno vsebino.«

Ljudje najbolj zaupajo vplivnežem

Skoraj 80 odstotkov potrošnikov je vplivneže ocenilo kot bolj vplivne od televizijskih dokumentarcev (48 odstotkov), novinarskih člankov (37 odstotkov) in vladnih kampanj (20 odstotkov), kar krepi moč vplivnežev v času nezaupanja potrošnikov v medije in vladne institucije. Visoke ocene za Instagram in TikTok kot mesti, na katera se potrošniki obrnejo po informacije, poudarjajo nadaljnjo pomembnost platform družbenih medijev.

DAN_D_23

Zaradi bliskovite rasti trenda vplivnostnega marketinga in družbenih omrežij ekipa MM-a 16. marca 2023 organizira dogodek Dan_d_23, na katerem se bodo govorci posvetili letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Dogodek je namenjen podjetjem, upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo osvojiti vsa potrebna znanja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji