2o23-2o24-1
Aktualno

Na svidenje 2023, pozdravljeno 2024

Kot običajno ob iztekajočem se letu smo tudi tokrat predstavnike oglaševalcev, agencij in medijev prosili za povzetek leta 2023 in kratek razmislek o tem, kaj jih čaka v letu, ki prihaja. Danes in jutri predstavljamo mnenja oglaševalcev.

Moč blagovnih znamk gradijo tudi s športnimi sponzorstvi

Leto 2023 je bilo za ekipo marketinga Hisense Europe prelomno. Na začetku leta so začeli izvajati novo t. i. multibrand strategijo na ravni Evrope s ciljem pridobiti 10-odstotni tržni delež v Evropi do konca leta 2025. Pri tem strategije ne vidijo zgolj kot dokument z mnogimi preglednicami in mejniki, temveč kot oblikovanje vzorca vedenja, ki sega onkraj ekipe marketinga, vpliva pa na celotno organizacijo.

»Pot do zastavljenega cilja smo predstavili evropski javnosti na sejmu IFA v Berlinu, kjer smo z več kot 3.000 kvadratnimi metri razstavnega prostora predstavili naše globalne znamke Gorenje, Hisense in ASKO. Ta edinstvena izvedba je rezultat odličnega izvajanja enega od elementov naše strategije. Rastoči tržni deleži na ključnih evropskih trgih dodatno potrjujejo, da smo na pravi poti, saj rastemo hitreje od konkurence, naša prodaja pa se je povečala za približno 20 odstotkov,« pove Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga v Hisense Europe.

Eden od ključnih stebrov pri gradnji moči njihovih blagovnih znamk, ne le v Evropi, temveč tudi globalno, ostaja športno sponzorstvo. V prihajajočem letu se bodo predstavili na januarskem evropskem prvenstvu v rokometu za moške in na poletnem evropskem prvenstvu v nogometu UEFA v Nemčiji.

Hkrati opažajo velik porast povpraševanja po videomarketingu in prevladi kratkih videovsebin za panogo velikih in malih gospodinjskih aparatov ter zabavne elektronike. »Hiperpersonalizacija s pomočjo masovnih podatkov postaja vse pomembnejša tudi v naši panogi. Pri ustvarjanju marketinških vsebin in akcij ne pozabljamo niti na trajnostni in etični vidik, k enakemu ravnanju pa spodbujamo tudi svoje partnerje,« še pravi sogovornica.

Alenka Potočnik Anžič

Nepredvidljive okoliščine so stalnica

Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije, uvodoma poudari, da delujejo v panogi, za katero so značilni nenehen tehnološki razvoj, konkurenčno okolje in hitro spreminjajoče se potrebe in želje uporabnikov glede uvajanja najsodobnejših tehnoloških storitev in rešitev. »Hkrati so naša stalnica postale nepredvidljive okoliščine – od pandemije, preko vojne v Ukrajini do podnebnih sprememb in njihovih posledic, kakršne so bile avgustovske katastrofalne poplave. Vse to od nas zahteva stalno optimizacijo aktivnosti, premišljen in hiter odziv, pa tudi spremembe v načinu razmišljanja, delovanja in iskanja rešitev. In tudi zato smo med drugim v tem letu prenovili genski zapis blagovne znamke Telekom Slovenije, ki naslavlja prav te negotove razmere in nosi v sebi obljubo varnosti, zanesljivosti, kakovosti in dejstva, da gredo uporabniki z nami vedno na boljše,« pove.

Pri tem na več kot 30 stičnih točkah redno spremljajo odzive svojih uporabnikov, kar jim omogoča, da fleksibilneje usmerjajo oglaševalske proračune tja, kjer najhitreje gradijo želeno pozicijo blagovne znamke. Ponosni so, da so kot ekipa v letu 2023 dosegli preobrat in ponovno rastejo v tržnih deležih in moči znamke ter da so presegli zastavljene cilje. Vse to jim daje zagon, da bodo tudi v letu 2024 izpolnjevali zaobljubo: vedno na boljše.

Andreja Lenart

Poli pred jubilejnim letom

V Perutnini Ptuj s ponosom naznanjajo vstop v zgodovinsko jubilejno leto Poli. »Poli je že pol stoletja pomembna spremljevalka našega vsakdana, zvesta svoji originalni recepturi in zavezana najvišjim standardom kakovosti. Postala je ne le tržni vodja, temveč tudi sinonim za posebno piščančjo klobaso v regiji jugovzhodne Evrope. Svojo pozicijo krepimo na zahtevnih in visoko razvitih zahodnoevropskih trgih. Rezultati strateške usmeritve ekstenzije in vstopanja v nove kategorije se odražajo na moči blagovne znamke, ki je v zadnjih šestih letih podvojila vrednost prodaje,« pravi Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli.

V Perutnini Ptuj so ponosni, da so osvojili številna srca ljubiteljev po vsem svetu – od Skandinavije do Sredozemlja, od ZDA do Združenih arabskih emiratov. »Poli razveseljuje svoje 'fane' v več kot 20 državah, kar potrjuje njeno globalno priljubljenost. V prihodnjem letu se bomo osredotočali na ohranjanje vodilne pozicije v regiji ter na krepitev tržnih deležev predvsem v Avstriji, Nemčiji in na Švedskem. Jubilejna aktivacija bo potekala regijsko in po svetu skozi vse leto. Usmerjamo se na vse ključne deležnike, ki soustvarjajo to častitljivo pot naše blagovne znamke,« pove sogovornica.

Tudi v letu 2024 pripravljajo izdelčne novosti, ki sledijo najnovejšim prehrambnim trendom. Prepričani so, da bodo opaženi in odmevni s celovito marketinško akcijo nad črto, ki vključuje vse ključne komunikacijske kanale. Razvili so tudi lasten nagradni Poli gaming, s katerim bodo nagovarjali predvsem mlajše oboževalce Poli in mlade po srcu. Tudi tradicionalni, že 22. Poli maraton bo potekal v duhu jubileja, kot vsaka močna blagovna znamka pa bo tudi Poli dobila svoj originalni muzej, v katerem bosta na voljo tudi edinstveni izkušnji z virtualno in obogateno resničnostjo.

»Naša Poli ostaja večno mladostna, drzna in inovativna na vseh korakih svojega delovanja tudi v letih, ki prihajajo,« še pove Barbara Stopinšek.

Barbara Stopinšek

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji