Na svidenje 2023, pozdravljeno 2024, 2. del
Danes svoj povzetek leta 2023 in pričakovanja za 2024 delijo z nami Barbara Randić (GA Adriatic), Svetlana Almaš (zavarovalnica Generali) in Sara Bogomolec (BTC).
Tina Guček
Avtomobilisti v fazi preobrazbe
Po besedah Barbare Randić, vodje marketinga in odnosov z javnostmi v družbi GA Adriatic, je bilo leto 2023 za avtomobilsko panogo zahtevno in pričakuje, da bo tudi tako v naslednjemu letu. »Avtomobilisti smo vstopili v fazo transformacije, saj vse, kar je veljalo v preteklosti, ne velja več. Ponudba se spreminja, na trg vstopajo nove, konkurenčne znamke. Kupci se spreminjajo. Potrebe, navade in kupna moč niso več enake kot v preteklih letih,« navede.
Z vidika oglaševanja je za njimi dobro leto, polno sprememb in bogato z aktivnostmi. Leto so začeli z izborom nove kreativne in medijske agencije, kar je zanje predstavljalo vznemirljiv, nov začetek uspešnega in, kot upa Randićeva, dolgega skupnega potovanja. »Za zdaj kaže odlično, saj smo opazno izboljšali naše rezultate tako na spletnih kot tudi na klasičnih kanalih. Tukaj bi pohvalila vse agencijske ekipe ter mojo ekipo za izjemno skupno delo. Prehod na nove partnerje je potekal zelo gladko,« še pove.
Leta 2024 se veseli in nanj gleda s kančkom strahospoštovanja iz naslednjih razlogov: »Nastavili smo GA4 in komaj čakamo, da se poslovimo od UA360. Pozorni smo in hkrati radovedni, na kakšen način se bomo prilagodili situaciji 'brez piškotkov' in kako bo to vplivalo na naš celoten digitalni ekosistem, od strategije oglaševanja do lastnih kanalov. V načrtu imamo tudi predstavitev petih novih modelov Renaulta in dveh modelov Dacie. Veselim se vseh izzivov, ki nas čakajo in časa, ki ga bom preživela z ekipo in agencijami, da bomo izzive premagali. 2024, bring it on!«
Ključna potrditev njihovega dela je visoko zadovoljstvo strank
Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v zavarovalnici Generali, pravi, da si bodo leto 2023 zagotovo zapomnili po uničujočih poplavah, ki so prizadele mnoge. »V zavarovalnici smo se potrudili, da smo ljudem pomagali tako s svojimi storitvami kot tudi s prostovoljstvom. Seveda pa je leto prineslo tudi mnogo pozitivnega. Naša zaveza, da bomo trajnost vpeljali v vsa področja delovanja zavarovalnice, se že odraža tako interno pri zaposlenih kot tudi v odnosu do naših strank in poslovnega okolja. Mnogo projektov je že bilo izpeljanih, številne spremembe so v uvajanju, nekatere v načrtovanju,« pove in našteje nekaj projektov, na katere so v oddelku marketinga še posebej ponosni.
Nedavno so izpeljali tečaje za računalniško opismenjevanje starejših, ki jim bodo pridobljena znanja poenostavila vsakodnevna opravila in pripomogla k bolj vključujočemu življenju. Finančno podpirajo športne klube, zveze in posameznike, vse skupaj združujejo na platformi »Razpiramo krila levjesrčnih«. Tudi v letošnjem letu so pričarali nasmeh na obraze otrok iz ranljivejših družin, in sicer v sklopu fundacije The Human Safety Net.
»Ponosni smo tudi na projekte, ki krepijo varnost in dvigujejo kakovost življenja ter spodbujajo zdrave navade. Na področju varnosti smo tudi letos v petih občinah izvedli 3D-prehode za pešce. Zdravo in aktivno življenje spodbujamo skozi naš »Program prednosti ZAME«, kjer so na voljo tako nasveti in vsebine za zdravo in aktivno življenje, športni dogodki in vadbe ter ugodnosti za aktivno preživljanje prostega časa. Zavezali smo se, da bomo k trajnostnemu delovanju spobujali tudi v poslovnem okolju. Zato smo tudi v Sloveniji izvedli natečaj SME EnterPRIZE, ki podjetnike spodbuja k trajnostni preobrazbi poslovanja. Sodelovanje podjetij na natečaju je bilo nad pričakovanji in ponosni smo, da gre še za enega od projektov naše zavarovalnice, kjer smo združili moči za cilje, ki bodo imeli pozitiven vpliv na prihajajoče generacije,« pravi Almaševa.
Ob koncu omeni, da je ključna potrditev njihovega dela zagotovo visoko zadovoljstvo njihovih strank: »Te nas vidijo kot zanesljivo, strokovno in odgovorno zavarovalnico. Zavarovalnico, ki ne le razume njihove potrebe, temveč se tudi trudi z njim prilagojenimi produkti in storitvami. In prav to, da nas naši zavarovanci doživljajo kot svojega vseživljenjskega partnerja, nas bo vodilo tudi v letu 2024.«
V leto 2024 vstopajo z ambicioznimi cilji
Sara Bogomolec, direktorica sektorja za marketing v družbi BTC, pravi, da je njihovo leto 2023 najbolj zaznamovala uvedba darilnih kartic. »V septembru smo vstopili v novo dobo nakupovanja in uvedli niz inovacij, ki so povzdignile nakupovalno izkušnjo na povsem novo raven. Hkrati smo odprli vrata digitalnemu nakupovanju s predstavitvijo spletne trgovine BTC City Shop, kjer so na voljo ne le fizične, temveč tudi e-darilne kartice in e-vstopnice za Vodno mesto Atlantis,« pravi.
Darilne kartice BTC City so po njenih besedah postale priljubljeno darilo. Verjamejo, da tudi zaradi premišljene izbire oblikovne podobe darilnih kartic, zaradi katere so drugačni in posebni. Darilne kartice BTC City in spletno trgovino so trgu predstavili z obsežno 360-stopinjsko kampanjo v treh delih: »launch« kampanja, napredna nagradna igra Skeniraj račun in posebna praznična kampanja z »limited edition« podobo darilne kartice. Ves čas od uvedbe poteka tudi kontinuirana digitalna kampanja z iskalnim marketingom in oglasi na zaslonih ter uredniškimi vsebinami na lastnih kanalih. Komunikacijo ocenjujejo kot zelo uspešno, saj je odziv javnosti izjemno pozitiven, rezultat prodaje pa je presegel njihova pričakovanja. S predstavitvijo novih produktov utrjujejo tudi temelje za napredno in digitalno prihodnost poslovnega ekosistema.
Prav tako so ponosni, da ostajajo tesno povezani z mednarodno prepoznavnimi dogodki, kot sta FIS svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske na Ljubnem ob Savinji in Maraton Franja BTC City, s katerimi znova in znova postavljajo mejnike na področju družbene odgovornosti.
»V leto 2024 vstopamo z ambicioznimi cilji vključevanja digitalizacije in trajnostnih praks v inovativne marketinške aktivnosti. Veselimo se tudi jubileja, ki prihaja – prihodnje leto bo namreč družba BTC praznovala 70. obletnico delovanja, kar bomo podkrepili z jubilejno kampanjo in različnimi ciljno usmerjenimi komunikacijskimi aktivnostmi,« še pove Sara Bogomolec.