24
Aktualno

Na svidenje 2023, pozdravljeno 2024, 3. del

Po oglaševalcih svoje mnenje o letu 2023 in pričakovanja za 2024 z nami delijo predstavniki agencij.

Leto polnih polic in novih naročnikov

Dali Bungič, direktorica agencije Luna \TBWA, pravi, da so v letu, ki se izteka, najbolj ponosni na ekipo, s katero so oddelali še eno uspešno leto. »Stabilna ekipa izvrstnih strokovnjakov, ki smo jo letos le še dodatno razširili, dokazuje, da razvoj pozitivne in spodbudne kulture na delovnem mestu prinaša tudi odlične rezultate. Leto je zaznamoval tudi naš bootcamp program Luna \TAKE OFF, s katerim smo agencijsko delo približali mladim in s predajanjem znanja skrbeli tudi za razvoj naše panoge. Začeli pa smo tudi že drugo sezono in po rekordnem številu prijav lahko trdimo, da zanimanje za delo pri nas ne usiha,« pravi.

Timsko delo in najvišje standarde, ki jim sledijo, vedno znova prepoznavajo tudi njihovi naročniki ter domači in tuji festivali. »Leta tako ne zaključujemo le s polnimi policami, temveč tudi s kar nekaj novimi naročniki, zato smo prepričani, da bo leto 2024 zelo pestro – in s takšno ekipo zagotovo tudi uspešno,« je prepričana.

Dali Bungič

V oglaševanju smo navajeni nenehnih kriz

»Vojne, strah pred recesijo, inflacija, draginja, a hkrati solidni gospodarski kazalci in, ne smemo pozabiti, poplave, hkrati pa integracija številnih orodij umetne inteligence v dnevne procese ter vse etične dileme, povezane s tem, so ključne besede oz. pojmi za leto 2023,« pravi Milan Slana, partner v agenciji Herman & partnerji. Meni, da se bo gospodarstvo z enakimi izzivi in vsesplošno nepredvidljivostjo na eni ter naglim razvojem na drugi strani zagotovo ukvarjalo tudi v letu 2024.

»In nič drugače ni in ne bo niti v oglaševalski panogi, od leta 2008 naprej sicer vajeni nenehnih in skoraj neprekinjenih kriz. Na Hermanu v letu 2024 stavimo predvsem na tisti del, na katerega lahko vplivamo. Še več bomo namreč vlagali v lastno znanje, v rast svojih ljudi, razvoj novih produktov, integrirano poslovno sodelovanje z naročniki, vsesplošno – tudi lastno – sprejemanje digitalnega in integracijo orodij, ki olajšajo vsakdan nam in našim naročnikom. S koncem 2023 namreč zaključujemo proces internega prevpraševanja in postajamo še bolj celovit poslovno-komunikacijski svetovalni partner na trgu. Naprej gremo z večino naših dosedanjih naročnikov/partnerjev in hkrati pridobivamo nove, kar pomeni, da nam trg zaupa. 2024 bo dobro leto. Naj bo takšno tudi vaše.«

Milan Slana

Umetno inteligenco sprejeli kot sodelavko

Tjaša Lenardič, direktorica agencije ENKI, pravi, da na leto 2023 gledajo s hvaležnostjo. »Uspeli smo premakniti meje našega ustvarjanja – predstavili smo projekte, ki so bili po dimenziji največji do zdaj in so tehnično napredni v pogledu e-trgovanja. Gre za napredne izobraževalne platforme, pa tudi spletne trgovine, med katerimi je stroka HepiKids prepoznala kot naj trgovino 2023,« pove.

Na področju kampanj so imeli znova priložnost nagovoriti ciljne skupine z drugega zornega kota. Ljuba ji je bila predvsem oglaševalska akcija za Porsche, ki je ozko ciljala žensko skupino, pa tudi »Žival ni darilo«, ki so jo v ekipi s pomočjo umetne inteligence podarili za lepši jutri živali. »Veliko smo se poigravali z umetno inteligenco in jo sprejeli kot sodelavko, ki nas podpira v inovativnosti, natančnosti in hitrosti. Integrirali smo jo v številne procese in tako izboljšali tudi na svoj poslovni rezultat. Na področju UI bomo v 2024 še posebno aktivni,« pravi Tjaša Lenardič.

Ponodno so prejeli tudi potrditev, da so na pravi poti – osmi naziv naj spletne agencije leta, ki so ga znova prejeli s strani GZS in Register.si, je zanje še dodatna spodbuda. »Kar me najbolj radosti, pa je ENKIpa – sprejeli smo nove srčne ljudi, ki so prinesli strast in out-of-the-box poglede. Prav polni me, ko gledam v prihodnje leto in možnosti, ki so nam s takšno ekipo na voljo,« se nasmehne.

Tjaša Lenardič

Pestro in bogato leto

Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor v agenciji Aritmija, pravi, da oglaševalski svet ne prinaša le 'kul' projektov, za katere v Aritmiji v resnici živijo. Ob koncu leta, ko se ozrejo nazaj in skupaj s sodelavci ugotovijo, da so rešili določene probleme svojih naročnikov, jim povečali dodano vrednost in razširili svoja obzorja, takšne projekte lahko označijo za uspešne.

»Letos lahko z zadovoljstvom povem, da jih je bilo kar nekaj. Med njimi izstopa legendarni, vedno razprodani koledar Nogometnega kluba Maribor, ki letos na kreativen način opozarja na vse večji problem demence. Kot pravim kino navdušencem nam je bilo v izjemno veselje sodelovati v kampanji za kinocenter Maribox ob uvedbi aplikacije Kinobox. Za eno od najboljših slovenskih turističnih kmetij, Domačijo Kovačnik, pa smo pripravili edinstveno pakiranje, namenjeno protokolu in izbranim gostov,« našteje. Z velikim pričakovanjem se veselijo tudi bližnje predstavitve svojega prvega showreela, ki bo predstavljen na inovativen in ekskluziven način, sprva samo v Mariboru.

»Iztekajoče se leto je bilo izjemno pestro in bogato. Z enakim zanosom in predanostjo vstopamo v novo leto, ko bomo nadaljevali s sodelovanjem z manjšimi in srednjimi naročniki ter vsemi tistimi, ki si želijo skupaj z nami ustvariti nove znamke in njihove zgodbe, razviti izjemna pakiranja in izpeljati kreativne komunikacijske projekte,« še pove.

Goran Radinović

Združujejo, zabavajo in izzivajo«

Leto 2023 je bilo za Bold.group leto stabilizacije in agilne transformacije. Po treh letih hitre in intenzivne rasti so oplemenitili ekipo sodelavcev, kot prvi v regiji vzpostavili agilno delovanje na ravni celotnega podjetja in izpeljali večje projekte v regiji.

»Izredno smo ponosni na nove naročnike na področju digitalnega komuniciranja in več odmevnih družbeno odgovornih akcij. Med večjimi tovrstnimi projekti bi želel izpostaviti družbeno odgovorno kampanjo 'Naj peče hrana, ne jezik' za Kotany Slovenija, TikTokov profil Bankademija in dolgoročno sodelovanja z zavarovalnico Merkur, ki postavlja merilo v vsebinskem marketingu zavarovalniške industrije,« pravi Rok Zajc, partner in direktor v Bold.group.

V leto 2024 vstopajo z jasnim poslanstvom in razdelano vizijo do leta 2028, ki so jo opredelili skupaj z zaposlenimi in s pomočjo njihovih vpogledov zastavili strateške cilje in smer delovanja. Poleg trajnostnim in družbenoodgovornim projektom velik poudarek dajejo tudi kreativno-digitalnim rešitvam, ki med drugim zajemajo umetno inteligenco, personalizirane pristope in igrifikacijo, »navznoter« pa Zajc med najpomembnejšimi merili uspeha omenja dobro počutje zaposlenih.

Rok Zajc

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji